Hem / Alla inlägg / Omröstningen för KICKS Beauty Awards är igång och vilka
Marta - Hudvårdstankar
Beauty Star
21/04/22-08:35
Omröstningen för KICKS Beauty Awards är igång och vilka produkter som tar hem priset i år presenteras snart! Jag har såklart röstat på mina favoriter. Röstningen är väldigt enkel. Man måste vara medlem i KICKS Club och rösta gör man genom att betygsätta en produkt samt skriva en recension om produkten.    Visste ni att alla communitymedlemmar automatiskt är med och tävlar om att få hemskickat en av vinnarprodukterna om man röstar? ☁️ MON SUN Bedtime Therapy Calming Oats Overnight Foot Mask Vill du ha bäbislena fötter och få spa-känsla på köpet? Då är den här fotmasken för dig! Verkar över natten genom att exfoliera och mjukgöra huden på fötterna. Stor tumme upp för att den även är prisvärd! ☁️ Dermaceutic K Ceutic En skyddande och reparerande kräm som alla borde ha hemma. Passa alla hudtyper, innehåller SPF 50, perfekt efter behandling, ger en underbar lyster, rik och gosig konsistens. Önskar att den gick att köpa i en typ 1L flaska haha 🙈 ☁️ Clinique Anti-Blemish Solutions Cleansing Foam En riktigt bra rengöring om man har problem med akne eller igentäppta porer. Innehåller salicylsyra som djuprengör porerna och motverkar akne. Men samtidigt känns rengöringen väldigt mild och torkar inte ut huden. En riktig favorit! ☁️ MANTLE The Eyes Cream Jag har tyvärr en hel del allergier vilket gör att mina ögon rinner en hel del och huden runt om ögonen blir irriterad. Den här ögonkrämer lugnar som inget annat! Den röda och irriterade huden förvandlas på bara några minuter till en lugn och återfuktad hud. Magisk! ☁️ EVY Technology Daily Repair Mousse Tycker att denna produkten är som ett gömt litet guldkorn. Många pratar om märkets solskydd (vilket jag också älskar) men den här tycker jag förtjänar mer uppmärksamhet. Den bokstavligen läker skadad hud och hudbarriär. Kan användas på hela kroppen. Den räddade min hy när jag fick en allergisk reaktion för några år sedan. Sedan dess har jag alltid minst en flaska av den hemma. Vilka produkter ska/har du röstat på? 🤍✨
Clinique
Anti-Blemish Solutions Cleansing Foam 125 ml
MON SUN
Bedtime Therapy Calming Oats Overnight Foot Mask 125 ml
Dermaceutic
K Ceutic 30 ml
EVY Technology
Daily Repair Mousse 100 ml
The Eyes Smoother – Plumping + Smoothing Eye Cream 15 ml