Hem / Alla inlรคgg / Hej!๐ŸŒธ ร„r du ute efter en unik, sofistikerad och sensuell
Beauty Tester
Nora โ™ก
Beauty Star
26/05/22-15:43 (redigerad)
Hej!๐ŸŒธ ร„r du ute efter en unik, sofistikerad och sensuell doft? Dรฅ รคr Lancรดme - Oui La Vie Est Belle rรคtt val fรถr dig! Det รคr en ny doft som tillhรถr La Vie Est Belle- familjen och pรฅminner lite om den fรถrsta som kom ut fast mer blommig!๐ŸŒธ Helt klart en ny favorit fรถr mig, dessutom รคlskar jag budskapet bakom parfymen, att sรคga โ€OUIโ€ - JA till alla mรถjligheter och uppskatta att vara i nuet. Designen รคr ocksรฅ unik och lyxig med guldglitter.โœจ Tack @Kicks.se att jag blev utvald som Beauty- tester och fรถr den underbara gรฅvan! Service och bemรถtande i toppklass!๐ŸŒธ Beskrivning: OUI La Vie est Belle bestรฅr av friska, fรคrgstarka och fruktiga toppnoter av sprudlande bergamott, hallon och rosรฉpeppar. Doftens hjรคrta รคr insvept i en enastรฅende och lysande blombukett av centifolia-ros och solig ylang-ylang. Basnoterna bestรฅr av en รถverdos av iris, patchouli och gourmandnoter som intensifierar den beroendeframkallande och sensuella signaturen av La Vie est Belle.
Oui La Vie Est Belle EdP 30 ml