Här får du veta det senaste som händer på KICKS. Vi publicerar nyheter, tävlingar och du får hänga med Backstage på våra upptåg.
Grattis till @Kim som är utsedd till Beauty Talker of the Month! 👑
Den här månaden har vi valt att lyfta en medlem som ni säkert sett i Beauty Looks-kanalen. Hon delar nämligen så inspirerande makeuper (och vi blev inte förvånade när hon skrev att hon var makeupartist). Besök hennes profil för att se fler snygga looker!
1. Vilken produkt köper du om-och-om igen? Det är väldigt svårt att bara välja en produkt. Så jag tar mig friheten att välja två. Mascaran Sky High Waterproof från Maybelline och Depends 7 days Hybrid Top. Det absolut bästa överlacket! 💅🏼
2. Vilket är ditt favoritmärke när det kommer till makeup? Det står mellan Idun Minerals eller Anastasia Beverly Hills. De båda märkena har ett sådant brett utbud av produkter och är ofta med på de senaste trenderna vilket är kul!
3. Vad ser du mest fram emot med hösten (beauty relaterat)? Jag ser mest fram emot att använda mörkare, bäriga nyanser både på läppar, ögon och kinder. Sedan ser jag fram emot att färg är trendigt även i höst. Så jag ska rocka min gröna mascara från Idun och färgglada eyeliners till mörkare sotningar.
Speaking of ☝🏽sotningar. Så måste vi också dela den här snygga looken som Kim delade i veckan! 👇🏽
Pst! Månadens Beauty Talker får alltid hemskickat en beauty gåva! Fortsätt dela ditt engagemang så kanske just du har chans att bli utvalda nästa månad. 😘
Nu är det snart dags för KICKS Julkalendrar att släppas 😍
Är ni lika förväntansfulla som vi på att se årets design och framförallt vilka spännande produkter som gömmer sig bakom luckorna? 🥳 Vi lovar att ni inte kommer bli besvikna!
VI HAR EN VINNARE🥇
@Jackie är vinnaren av Tolka Looken tävlingen och vilken Bold&Beautiful Look hon deltog med 😍
Att våga vara sig själv och uttrycka sig som man vill är det viktigaste vi kan göra både mot oss själva och andra 🤩 VÅGA VARA DIG SJÄLV! More of you!
Tusen tack till er andra som skickade in era bidrag - de är så snygga och kreativa! 🔥
@Jackie din vinst kommer skickas till dig inom kort 🥳
Vår makeupartist Isabella tog en rundtur på kontoret och utmanade sina kollegor att gissa noterna i Rabanne Million Gold For Her 😍
Om du inte har varit inne i butiken och doftat på denna parfym än, så har du VERKLIGEN missat något! Denna doft kommer garanterat att bli en storfavorit för många! 🤩
Glöm inte att rösta på det bidrag Du tycker ska vinna månadens Tolka Looken utmaning på temat bold and beautiful. 💣💋Det bidrag som får flest gilla-markeringar vinner! Det går att delta i tävlingen t.o.m lördag.
Bläddra för att se bara några av alla fantastiska makeuper som kommit in. 🤩 Till utmaningen (där du också röstar): https://community.kicks.se/app/613/channel/competition-time-1790/details/18052
Dela din hudvårdsrutin efter sommaren! ☀️
Vad använder du för att återställa huden efter sol och värme? Dela med dig utav din rutin i kommentarerna och inspirera andra med dina bästa tips! 🤩
Den här månaden har vi valt att lyfta en ny medlem, som delat inspirerande Beauty Kits och gett tips och råd till andra medlemmar – och som snabbt kom upp i nivån Beauty Star! Som Beauty Star har man bland annat chans att bli utvald att testa produkter kostnadsfritt.
Vi passade på att ställa 2 frågor till månadens krontagare!
1. Vilken produkt köper du om-och-om igen? Min produkt jag aldrig kan leva utan är definitivt Dior Skin Correct concealer 😍
2. Vilket är ditt bästa beauty hack? Mitt bästa beutyhack är att alltid använda settingspray både innan och efter alla puderprodukter! Då rör sig inte sminket!☀️