/ Vinn finalbiljetter till melodifestivalen!
Pågående
Vinn finalbiljetter till melodifestivalen!

Melodifestivalen 2025 – Vinn biljetter till finalen!

Är du redo för glitter, glamour och musikens största fest? 🎶 Som stolt partner till Melodifestivalturnén ger vi dig nu chansen att vinna biljetter till dig och en vän till den spektakulära finalen av Melodifestivalen 2025! 🥳

🌟 Så här tävlar du:

1️⃣ Skapa din festligaste makeuplook – Våga maxa kreativiteten med färg, glitter och glamour! Ta inspiration från Melodifestivalens magiska värld. 💄✨
2️⃣ Ladda upp din look här i communityt och dela din skapelse med oss.
3️⃣ Skriv en motivering och berätta vem du vill ta med till finalen och varför just NI är den perfekta duon för detta oförglömliga äventyr! 💕

🏆 Vad kan du vinna?
Två exklusiva biljetter till dig och en vän till finalen av Melodifestivalen 2025 som äger rum den 8/3, där ni får uppleva musiken och magin live på plats! 🎤🎉

Tips: Se till att din look sticker ut och fånga den rätta festkänslan! Bonuspoäng för kreativa motiveringar som visar er passion för musik och skönhet.

För att delta i tävlingen måste du ha fyllt 18 år. Anställda på KICKS får ej delta i tävlingen. Fullständiga tävlingsregler kan du läsa på kicks.se. Tävlingen pågår till och med 26/2. Vi kontaktar vinnaren här npå DM efter tävlingen är avslutad.⁠ KICKS står ej för eventuella res- och boendekostnader. 

Skynda dig att delta och låt oss tillsammans göra Melodifestivalen ännu glammigare! 

💖 Vi kan knappt vänta på att se era fantastiska bidrag!

🏅 Finalbiljetter till melodifestivalen 2025
⏰ Tävlingen slutar 2/25/2025
Att göra
150
9 d 10 h 31 min
Publicera ett inlägg i den här tävlingen
PatoFia
Beauty Star
15/02/25-06:51
Man kan även ”blinga” i vardagen med Clinique superlätta ögonskuggepennor (som jag inköpt på Kicks). Att applicera dessa dubbelskuggor är rena barnleken! Hade jag vunnit utlovas disco-fest glamour! 🤩🪩
Välj en eller flera svar
Har du testat Clinique High Impact Dual?
9Bidrag
Ja
Nej
Inte ännu 🙂
Skicka
High Impact Dual Royal Couple
High Impact Mascara Mini Black
Even Better Vitamin Makeup SPF50 Light Medium Cool 2
Maria
Beauty Beginner
14/02/25-17:48
Hej fina !! Jag älskar smoky eye makeup med fräsch bas brukar använda Anastasia soft glam eyeshadow palette den har lite av allt vilket jag älskar. Ansiktet då jag använder Clasons instans smooth perfecting touch för återfuktning Dior concealer, Anastasia cream bronzer golden tan, NARS liquid blush orgasm, NARS laguna bronzing powder 02, Dior backstage rosy glow 001 pink, Benefit cookie highlighter, sitting powder Huda beauty cherry blossom och sherry Blossom Urban decay all nighter setting spray. Jag skulle välja ta med mig min fina lilla syster Rebecka för att hon är mitt allt min bästa vän och syster och allt ni kan tänka er.
Hej fina !!  Jag älskar smoky eye makeup med fräsch bas
Cookie Highlighter
Soft Glam Eyeshadow Palette
Telescopic Mascara Black
DUO Quick-Set Brush-On Lash Adhesive Clear
Falscara False Lashes Extra Drama 24 pcs
Christina
Beauty Beginner
12/02/25-10:46
Min son och jag första gången på många år m hjälp av gåva ifrån min 50 årsdag köpte biljetter till delfinal 2 och ÄLSKADE VARJE MINUT. Vi kommer att klä ut oss och bjuda omgivningen på maxad glamour som vi gjorde den gång vi var på plats. Han fyller 10 år 1 mars och jag fyller 51 år den 6 mars så detta vore en underbar födelsedagspresent till oss båda <3.
Min son och jag första gången på många år m hjälp av gåva
Sandra
Beauty Beginner
10/02/25-12:20(redigerad den 10/02/25-12:46)
Hejhej! Det finns ingen i min omgivning som inte vet att jag älskar mello. Varje år när det är mello-säsong är jag som ett barn på julafton. Jag ÄLSKAR det. Schlager är det bästa som finns i musikväg - hade jag valt en genre att lyssna på resten av livet är det schlager. Här har jag gjort en färgglad look inspirerad av Melodifestivalens logo. Det är glitter - det är glamour - det är Melodifestivalen. Håller på o redigera en video men ni kan snart se hur jag gör sminkningen på TikTok (ssandralange)🤩 Självklart skulle jag vilja dra med min otroliga barndomskompis Angelica - som förra året drog med mig på en deltävling. Det är faktiskt hon som tyckte att jag skulle vara med och tävla här, och tacksam är jag för det! Ännu mer tacksam ifall vi faktiskt vinner. Vi är två taggade 25-åringar som älskar schlager, dansa och har det otroligt roligt tillsammans.
Hejhej!   Det finns ingen i min omgivning som inte vet att
Angelica
Beauty Beginner
09/02/25-23:16
Om jag vinner, då tar jag med mig min tvillingsyster på resan. Hon är min tro, mitt hopp och min allra bästa vän. Hon finns där i vått och torrt. No matter what. Vi har stått på talangjakts scen, bröllops scen, begravning, dop och fest tillsammans och sjungit. Vinner vi biljetterna till finalen så kommer vi stå och sjunga från våra platser tillsammans med finalisterna. Vi älskat att sjunga. Musik är våra liv. 🥰🙏🎤 Nu håller jag tummarna för att vi ska få göra det här tillsammans. 💕👯‍♀️🫶🪩🎤
Om jag vinner, då tar jag med mig min tvillingsyster på
My Way Intense EdP 30 ml
Advanced Génifique Yeux Light Pearl Eye Cream 20 ml
Revitalizing Supreme+ Youth Power Crème 50 ml
Emilia
Beauty Beginner
09/02/25-18:52
Jag vill ta med min väninna till finalen i Melodifestivalen, för vi är den perfekta duon – alltid dansglada, men eleganta och älskar att fira glädjen i musik och skönhet <3. Vi röstade på Erik Segerstedts låt "Show me what love is".
Jag vill ta med min väninna till finalen i Melodifestivalen,
Jenny
Beauty Star
09/02/25-18:09
Med min finaste paljettklänning, glittriga läppar och ögonlock tar jag gärna med min bästisfestis fredrik och hejjar fram vinnaren på plats! Min personliga favorit, cowboy har inte gått vidare så vi håller tummarna för alla som är i finalen istället!!
Med min finaste paljettklänning, glittriga läppar och
Sofia
Beauty Star
09/02/25-12:31
Vilka år och med vilka bidrag har Sverige vunnit Eurovision genom åren och vad var det egentligen för färg på Lena PHs klänning när hon vann den svenska melodifestivalen med Ont Det Gör Ont? Jag har svaren på det flesta frågor som rör vår musikfestival 😉 Trots ett stort intresse för musik, makeup och mello så har jag aldrig varit på plats i publiken. Hade varit otroligt kul att få chansen! Hade tagit med mig min syster som också älskar både musik och makeup 😍
Vilka år och med vilka bidrag har Sverige vunnit Eurovision
Telescopic Mascara Black
All Nighter Setting Spray 118 ml
Gloss Bomb Universal Lip Luminizer Sweet Mouth
Epic Ink Liner Brown
Lift N Snatch Brow Tint Pen Espresso
Infinity Palette
True Match Nude Plumping Tinted Serum Foundation 2-3 Light
Supple Preparation Unscented Facial Toner 180 ml
Rich Moist Soothing Cream 80 ml