/ Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Emily
Beauty Beginner
29/11/24-19:21
På kvällen bruksr jag ha en suuuper skön rutin med Rituals faktiskt- jag använder mestadels bara Ritual of Ayurveda produkter! Jag använder deras shower oil först i duschen för att sedan använda body scrubben som jag tycker är HIMMELSK på kroppen. Deras dry oil är också fantastisk att sätta på huden innan man lägger sig, den gör mig sova direkt. Dessutom är deras hair and body mist jätte god♥️♥️♥️ Den här julen vill jag visa extra tacksamhet till min storasyster, för att hon har alltid varit den snällaste och personen som alltid visar mig produkter och rutiner🥰🥰🥰
The Ritual Of Ayurveda - Medium Gift Box
The Ritual Of Ayurveda Shower Oil 200 ml
The Ritual Of Ayurveda Mini Fragrance Sticks 70 ml
När gör du den här rutinen?
På kvällen♥️
mlaggar
Beauty Beginner
29/11/24-16:25
Jag kommer ge dessa till min familj som jag ska vara med under hela julen!❤️
Miss Dior EdP 50 ml
Feed Your Soul Love U A Latte Coffee Glow Mask 50 ml
Varje morgon och kväll
Jessika
Beauty Pro
29/11/24-16:09
Rituals produkter är fantastiska - doftar ljuvligt och återfuktar bra 😍 Jag är en super-torris, särskilt under sommar och vinter. The ritual of ayurveda älskar jag året om. Doften av ros och mandel är så härlig 😍 Använder gärna både duschskum och olja i morgonduschen och smörjer mig med deras härliga hudkräm efteråt. Doftpinnar från denna serie har jag gärna både i badrum och vardagsrum. The ritual of jing är fantastisk för att slappna av. Den använder jag helst på kvällen innan jag ska sova, eller under stressigare dagar på jobbet. Har alltid en handkräm från denna serie liggande på skrivbordet på jobbet, just in case.
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Box
The Ritual Of Jing - Medium Gift Box
Alltid 😅
Alaa
Beauty Pro
29/11/24-14:50
Ritual of Sakura är ett utmärkt val för den som söker en lyxig och sensorisk upplevelse i sin hudvårdsrutin, och den lyckas väl med att kombinera effektivitet och njutning.Jag vill gärna hylla min mamma och unna henne testa mina favoriter från ritual
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
The Ritual Of Sakura Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Sakura Anti-Perspirant Spray 150 ml
The Ritual Of Sakura Body Cream 220 ml
Sakura EdP 20 ml
Kvällen
Moa
Beauty Star
29/11/24-13:05
Rituals of Ayurveda har alltid varit min go to doft när det kommer till rituals😍 Älskar min rutin med dessa produkter!! Använder alltid deras body wash tillsammans med deras scrub i duschen!! Sen använder jag deras body oil samt body creme, avslutar sedan ALLTID med body and hair mist! Luktar som en drööm och känner mig så fräsch efter denna rutin! Därför hade jag ÄLSKAT att få unna min mamma denna jul med samma fantastiska doft! Hon förtjänar det❤️
The Ritual Of Ayurveda Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Ayurveda Body Scrub 300 g
The Ritual Of Ayurveda Rich Body Oil 100 ml
The Ritual Of Ayurveda Body Cream 220 ml
The Ritual Of Ayurveda Hair & Body Mist 50 ml
Varje gång jag duschar😍
Nikki
Beauty Pro
29/11/24-11:13
Älskar Rituals produkter och har även haft deras adventskalender. Mina favorit-kollektioner är Karma och Mehr och detta är min ljuvliga sommarritual med Karma! Fantastisk doft och mjuk skimrande hud. Jag skulle vilja hylla min underbara mamma lite extra denna jul ( ja, faktiskt varje jul). 🥰 För att hon alltid skapar magi och får mig att känna mig väldigt speciell och älskad! 💞 Min mamma älskar The Ritual of Sakura! 🌸🤍
The Ritual Of Karma Foaming Shower Gel 200 ml
The Ritual Of Karma Softening Body Scrub 300 g
The Ritual Of Karma 48h Hydrating Body Cream 220 ml
The Ritual Of Karma Shimmering Body Oil 100 ml
The Ritual Of Karma Hair & Body Mist 50 ml
The Ritual Of Sakura - Medium Gift Box
På sommaren
Nadia
Beauty Star
29/11/24-11:01
The Ritual of Ayurveda har varit min go-to doft från the Rituals i flera år. Jag får en trevlig start på dagen med deras kroppsskrubb som jag sedan följer med deras duschskum. För att få en ännu mjukare och lenare hud använder jag mig även av deras duscholja i samma serie som ger min kropp lite extra kärlek och återfuktning. Ayurveda kroppskräm använder jag efter varje dusch, som får min hud att kännas semmetslen. Avslutningsvis tänder jag ett ljus när jag gör mig i ordning för att ta mig ann dagen
På morgonen <3
Nermen
Beauty Pro
29/11/24-10:42
Min beauty routine med Rituals skulle innehålla: ✨ The Ritual of Sakura Shower Foam för en mjuk och lyxig start på dagen. ✨ The Ritual of Ayurveda Body Cream för att ge huden intensiv näring och en fantastisk doft. ✨ The Ritual of Jing Pillow Mist för att skapa en lugn och avslappnad atmosfär inför natten. Den jag vill visa extra uppskattning för denna jul är min mamma. Hon förtjänar all kärlek och omtanke för allt hon gör för vår familj, och ett gåvoset från Rituals skulle vara det perfekta sättet att visa hur mycket jag uppskattar henne. ❤️
The Ritual Of Sakura - Large Gift Box
The Ritual Of Ayurveda - Large Gift Box
Classic Advent Calendar
Jag brukar göra denna rutin både morgon och kväll, beroende på produkterna. På morgonen använder jag Rituals duschskum och kroppskräm för att starta dagen fräscht och återfuktat. På kvällen lägger jag till kuddsprayen från Rituals för att skapa en lugn och avkopplande atmosfär innan jag går och lägger mig. Perfekt för att känna sig omhändertagen hela dagen!