Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Sofin
Beauty Star
16/04/24-11:58
Dessa fyra vill ja inte vara utan Clinique moister surge vill jag absolut inte vara utan ☀️
När gör du den här rutinen?
Morgonen
Mariah
Beauty Beginner
16/04/24-09:09 (redigerad den 16/04/24-09:10)
Så här inför sommaren boostar jag huden med fukt och använder mig av en snäll exfoliering på kvällarna. Lätta produkter är mitt mantra och en bas med solskydd i såklart ✨ Mitt bästa hack är att ta någon droppe ansiktsserum/olja tillsammans med foundation för lite extra glow.
När gör du den här rutinen?
Varje dag
Nejla
Beauty Star
16/04/24-01:46
Under sommaren föredrar jag mer glow och lätta produkter. Dock är det viktigt att ha produkter med SPF i ansiktet så huden inte skadas av solen. Lätta produkter under sommaren gör att det inte blir ett tjockt lager av smink, som sedan smälter. Mitt bästa hack är att applicera lite highlighter på amorbågen (den lilla skåran ovanför din överläpp) för att få läpparna att verka fylligare! Perfekt till läppglans/läppolja. 😍
När gör du den här rutinen?
Under sommaren
angela.dav
Beauty Star
16/04/24-00:44
Dessa produkter är grymma inför sommaren! Först måste man oreos huden med solkräm sol innehåller SPF 30-50 för ansiktet för att inte bli solbränd. Sedan tar man en glow primer vilket kommer ge hela looken ett fint skimmer och hjälpa sminket hålla under den långa och varma dagen. Sedan en väldigt bra concealer som är rätt så täckande men vänligt lätt på huden och naturlig. Därefter använder man en lip/ cheek tint för både läpparna och kinderna så man får en lite mer somrig känsla i ansiktet. Till sist men absolut inte minst har vi bronzern vilket egentligen inte är en bronzer. Utan detta är då mitt beauty hack. Om man vill ha en hållbar och bra bronzer/ contour är det bara att köpa en foundation i en mörk färg (den färgen du hade valt till din bronzer/contour) och sedan applicerar du bara en väldigt liten del som kommer ta dig väldigt långt, och på så sätt kommer produkten även hålla länge!
När gör du den här rutinen?
Varje dag under sommaren
Malin
Beauty Pro
15/04/24-19:03
Jag kör en väldig light makeup på somrarna! Blir fräknig 🐞 och älskar det! Så har bara concealer för att täcka det röda och lite skavanker. Mascara & ett rouge.
När gör du den här rutinen?
På morgonen
Ulrika
Beauty Star
15/04/24-18:59
Jag ändrar helt min rutin inför sommaren! Jag byter ut de flesta produkter och köper in flera olika glowiga och lätt täckande produkter för att verkligen återfukta hyn och se så bäst ut som möjligt i solljuset! Här är mina absoluta sommar favoriter! Om jag skulle vinna skulle jag såklart vilja testa alla produkter, men nyckeln till en bra sminkning är hudkrämen! Därför skulle jag helst vilja testa Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer, men jag har väldigt mörka underögon och vill därför gärna även testa Banana Bright+ Eye Creme💕
När gör du den här rutinen?
Morgonen!
Ulrika
Beauty Star
15/04/24-18:52
Inför sommaren ser jag till att alltid ha bytt ut mina tradiga vinter produkter till glowiga och lätt täckande produkter! Jag älskar att byta ut alla fulltäckande till produkter som främjar min hy! Ett hack jag har är att smörja in mig med en oparfymerad hudkräm på de ställen jag ska ta min somriga parfym eller mist, sen sprayar jag parfymen/misten och går över med ett litet lager settingspray! Det får verkligen doften att hålla hela dagen och jag blir samtidigt återfuktad!💗
När gör du den här rutinen?
Inför sommaren, dagen lång!
Sophia :)
Beauty Star
15/04/24-17:47
Hej! Om man vill ha en glowig sommar rekommenderar jag starkt dessa produkter! Solkrämen luktar sååå gott och med produkten från sol de janerio får man glow på hela kroppen... det enda som saknas är mer glow i ansiktet ;) därav önskar jag mig nummer 2. Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer!
När gör du den här rutinen?
Varje dag - skola, stan, utomlands och stranden