Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Meeran
Beauty Beginner
18/04/24-12:56
En bra spf för att skydda huden, ett härligt bronzing serum för att gå lite glow och lyster och min favorit läppolja från dior för glansiga läppar! Älskar också den härliga doften på krämen och bodymisten
När gör du den här rutinen?
Fint
Linn
Beauty Star
18/04/24-09:39
Mina go-to produkter inför sommaren☀️✨ En bra spf för att skydda huden, ett härligt bronzing serum för att gå lite glow och lyster och min favorit läppolja från dior för glansiga läppar! Älskar också den härliga doften på krämen och bodymisten, så somrigt!!🐚🐬🩵 Ett beautyhack från mig är att inte bara ta solskyddsfaktor på kroppen utan att även använda solskyddsspray för håret. Att UV-strålning träffar håret är inte farligt men håret kan bli skadat och på så vis visa missnöje. Tecken på att ditt hår tagit skada av solen kan vara: * Missfärgning (blont hår kan få gula toner, färgat brunt och svart hår kan få röda toner) * Bräckliga hårstrån och kluvna toppar * Torrt & glanslöst hår * Trassel & frissighet För att undvika detta och behålla ditt fina svall finns det massor av olika solskyddsfaktorer anpassade för just dig och ditt hår, min stora favorit är från balmain 🦋
När gör du den här rutinen?
Dagligen
Linn
Beauty Pro
18/04/24-06:52
Den här sminkrutinen är viktig på sommaren! Mitt bästa beauty hack är att ha foundation med spf i nu under vår och sommar samt en blush som går lite åt orange då det passar bättre när man får lite färg.
När gör du den här rutinen?
Nästan varje dag.
Maria
Beauty Star
17/04/24-18:04
St. Tropez BUS för ansiktet! Guerlains solpuder - perfekt för en blekfis som mig (använder visserligen året runt!), Vattenfast mascara för längd, lite rouge och mitt senaste inköp Dior Peony Pink på läpparna. Kronan på verket är pafrym, blommig o pudrig. Det räcker ganska långt för en vårlook. Jag har varit nyfiken på Brightening Eye Cream länge 🥰 Taggar @elsaaaa , hon var så gullig och taggade Beauty Talk-vänner som kommenterat och gillat hennes inlägg. Det tyckte jag var omtänksamt o fint gjort!
När gör du den här rutinen?
Våren!
Evelina
Beauty Pro
17/04/24-17:20
Mitt sommartips är att undersöka vattenkvaliteten i sommarstugan. För mig är det helt annan pH och hårdhet på vattnet vilket gör att jag behöver ett helt annat schampo. Jag packar självklart med min leave-in och hårolja och solskydd men annars reser jag så lätt som möjligt.
När gör du den här rutinen?
Duschrutin i sommarstugan
Malin
Beauty Pro
17/04/24-14:45
🫧 time saving beauty routine 🫧 Ett av mina favoritknep i vardagen är att använda spf som primer. Jag har oftast inte tid på morgonen med att låta flertalet produkter sjunka in och därför brukar jag lägga spf och när den sjunkit in brukar jag direkt gå in med foundation. Detta för att jag även upplevt att min foundation rullar sig när jag använder mig av vissa primers.
När gör du den här rutinen?
Varje morgon
Linn
Beauty Star
17/04/24-14:43
Några produkter jag kommer använda mig utav för att få en lätt, fräsch och glowig sommarlook🍓♥️ Ole Henriksens truth juice daily cleanser är en stor favorit och doften påminner mig om en sommardag. För att komplettera min rutin hade jag älskat att få prova deras nyhet Banana Bright+ Instant glow moisturizer, tror verkligen dessa kommer vara magiska ihop✨ Vill också påminna er alla om hur viktigt det är med spf, egentligen oavsett årstid men kanske speciellt lite extra nu när vårens första solstrålar börjat smyga sig fram ☀️ Och till @Nikki & @Anna ; Tack för glädjen och energin ni sprider här i communityn, älskar att läsa era tips och att se erat engagemang fortsätt med de, ni är fantastiska!💖
När gör du den här rutinen?
Dagligen
Estelle
Beauty Beginner
17/04/24-14:34
Jag rengör huden och lämnar den fräsch och redo för kvällens hudvård. Brukar använda ögonkräm, nattkräm och serum!
När gör du den här rutinen?
Kvällen