Hem
Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Hanna
Beauty Star
18/03/24-20:55
Min skönhetsrutin med mina bästa produkter för ett hemmaspa 😍Ett "Skin hack" är att ta på tonern medan ansiktet fortfarande är fuktigt från rengöringen då det tydligen absorberar ingredienserna från tonern bättre då 💘
När gör du den här rutinen?
Vid rakning!
Sofia
Beauty Pro
18/03/24-20:15
Älskar Rituals produkter för att ha en hemmaspadag! Tända ett doftljus som luktar gott, lägga undan telefonen, ta en dusch eller ett bad med Rituals härliga duschskum och skrubba sig. 🩷🧘🏼‍♀️ Ett tips för att ta hand om huden är att inte tvätta med tvål/cleanser eller liknande på morgonen, vilket säkert låter helt galet i mångas öron. Under natten när vi sover produceras massa bra ämnen av huden helt naturligt, som är bättre än all hudvård i världen. Detta vill du inte tvätta bort! Tvätta dig hellre ordentligt på kvällen innan du går och lägger dig, och skölj bara med lite vatten på morgonen om det behövs. 😊
När gör du den här rutinen?
På kvällen, när jag vill lyxa till det med hemmaspa.
Isabella
Beauty Pro
18/03/24-19:07
Retinol och spf, alltid solskydd året om🤩
När gör du den här rutinen?
Varje dag
Malin
Beauty Pro
18/03/24-18:04
🌸 time saving beauty routine 🌸 Dessa sticks går lika bra att använda utan foundation. Perfekt när man har tidsbrist men vill fräscha upp ansiktet med lite färg.
När gör du den här rutinen?
När jag har bråttom
Aaron
Beauty Pro
18/03/24-17:16
Mitt hemma spa innehåller alltid ett bra doftande ljus. Jag älskar Byredos ljus för den ger mig en fantasi av regnskog i mitt badrums dusch. Rituals Ying produkter är underbara, scrub först och duschskum sedan en lotion.  Musik är också viktigt för att skapa mood! Jag personligen sätter på lugnande opera. Skinhack: Använd kroppsscrub innan du rakar sig för att få en ren rakning, rekommenderar även pre-shaving oil som är så himla underskattat och tar bort schanserna att råka skära sig
När gör du den här rutinen?
Varje måndag och fredag
Yasso
Beauty Pro
18/03/24-16:20 (redigerad den 18/03/24-16:21)
1. Jag är verkligen helt besatt av alla serier från rituals, men det här är en av de jag använder mest av under hösten/vinter. Under den tiden är det extra mysigt med hemmaspa.  2. Mitt ”skin hack” är exfoliering några gånger i veckan för att avlägsna döda hudceller och främja cellförnyelse.
När gör du den här rutinen?
Höst/vinter
Yasso
Beauty Pro
17/03/24-15:42
När våren börja komma fram och speciellt under sommaren kan jag inte vara utan rituals karma 🥰
När gör du den här rutinen?
Våren/sommaren
Anna
Beauty Pro
17/03/24-13:45
🕰 Time saving beauty routine 🕰 Jag färgar alltid mitt hår själv hemma, för jag har varken tid eller ork att göra det hos en frisör. För att få ett mer "levande" hår så brukar jag använda 2-3 olika kulörer. Jag blandar bara så mycket jag kommer att använda och spar resterande produkter till nästa tillfälle. Pensla håret och vik in i folie. Snabbt, enkelt och ekonomiskt 🤗
När gör du den här rutinen?
På helgen när jag vill fräscha upp hårfärgen 😊