Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Amanda
Beauty Beginner
03/04/24-14:16
Hamam och Jing serierna är perfekt för dig som vill skapa en spa upplevelse hemma. Jing är en avkopplande serie med bland annat massage ljus, doftljus och aroma diffuser. Hamam är en renande serie med bland annat kroppslera, massageolja och skrubb handske. Skinhack: Har du torra händer så rekommenderar jag hand masken från rituals i serien jing.
När gör du den här rutinen?
Vid och efter varje dusch, hand masken använder jag när jag känner att mina händer är torra.
Happy
Beauty Star
03/04/24-14:14
Perfekta rak rutinen för en “everything shower” och även ett ljus för att få en mysig spa känsla<3 Ett bra beauty hack är att raka benen med shower oil, dom blir otroligt lena:))<33
När gör du den här rutinen?
Kväll
Jenny
Beauty Beginner
02/04/24-19:08 (redigerad den 02/04/24-19:10)
Rituals är perfekt för att få till den där spakänslan hemma. En god handtvål känns lyxigt samtidigt som den är snäll mot huden. Älskar även deras hudvårdsset. Ett litet skinhack är att använda risvatten till ansiktet och håret. Ger grymt glow för huden och håret växer snabbt ⭐️😍
När gör du den här rutinen?
Kvällstid
Anna
Beauty Pro
02/04/24-15:59
⏳Time saving beauty routine⏳ Tips! Ordna ett separat och minimalt smink kit med endast de produkter som du vill använda när det ska gå riktigt fort. Om du har för många produkter framför dina ögon så får din hjärna signaler att det finns mer att välja ifrån och du blir inte effektiv.
När gör du den här rutinen?
När man bara har några minuter på sig 👍
Molly
Beauty Pro
02/04/24-11:53
Dessa gift kits är perfekta för en spa kväll hemma. Det är en skit bra present till någon annan eller dig själv om du vill lyxa till det lite i vardagen😍
När gör du den här rutinen?
På Helgerna
Refaela
Beauty Star
02/04/24-09:50 (redigerad den 02/04/24-13:04)
One beutiful fragrance can create many beautiful memories… 🤍Hemma spa börjar med aniskt produkter: 1-The ritual of Namaste cleansing foam  2-Purify face exfoliator 3-Claryfying facilal toner 4-Radiance anti- ageing 🩵Ritual of Karma för kropp 1-Scrub the ritual of karma 2-shower foam full of kindness ♥️3-48h hydrating body cream 4-Ritual of Ayurveda body Oil 💚5-Ritual of Jing body mist 🩷🩵Home Parfume  1-Ritual of Sakura 2-Mix med Ritual of Karma 🕯️ Ritual of 🌸
När gör du den här rutinen?
Morgon eller kväll
Mah Begom
Beauty Star
01/04/24-23:45
De bästa doften som används
När gör du den här rutinen?
På morgonen och kvällen
Saly
Beauty Star
01/04/24-20:49
Detta är min bästa rituals
När gör du den här rutinen?
Varje dag 🫶🏻