Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Sofi
Beauty Beginner
18/04/24-20:15
Älskar att man kan använda hydra som en primer och ger en otrolig glow tillsammans med start filter från Dior och highlighter i Rosy är så fin att använda som rouge 🥰 brow freeze från Anastasia är beroendeframkallande 🤭 Sist men inte minst Anastasias dewy Setting spray som sätter allt på sin plats samtidigt som den ger ett fint och friskt glow 🤗
När gör du den här rutinen?
Morgon
Filippa
Beauty Beginner
18/04/24-20:11
Mitt bästa hack är att frysa in bröstmjölk! (Ja de låter as äckligt) men de ger världens glow och läker alla ärr!
När gör du den här rutinen?
En gång i veckan. Solskydd varje dag!
Ezee
Beauty Beginner
18/04/24-20:09
Denna morgon rutinen gör att man känner sig helt nyfödd😍😍😍 Och så många komplimanger jag brukar få för huden skiner😭😭
När gör du den här rutinen?
Morgon ibland kväll
Filippa
Beauty Beginner
18/04/24-20:05
Håroljan som jag använt i ÅR! De bästa när man är ute mycket och badar och håret vill bli torrt och slitet! Samt Niveas solskydd! Oavsett vilka man testar finns de alltid den man går tillbaka till! Nivea är kult! Min favorit doft till sommaren! Och en mist för snabb återfuktning! Min bästa rutin!
När gör du den här rutinen?
Varje dag!
sofiaostergren1
Beauty Star
18/04/24-19:43
Min sommarrutin består av återfuktning, spf och gloooww✨✨Mitt beauty hack som jag vill dela med mig av är att frysa in aloe Vera i isformar i sommar. Efter jag solat och sedan duschat av mig brukar jag ta fram en lite Aloe-isbit och gnugga in den i ansiktet/ bröstkorgen för att lugna samtidigt som jag återfuktar den🌵🩷
När gör du den här rutinen?
Morgon/dag
sofiaostergren1
Beauty Star
18/04/24-19:29
Min rutin just nu är är rätt så simpel. Därav skulle jag vilja spicy upp den med lite finare hudvård😻 Jag kan inte hitta alla produkter men jag börjar med en skonsam rengöring från Cerave, därefter använder jag mig av ett micellär vatten och avslutningsvis använder jag min dag/natt kräm beroende på om det är morgon- eller kvällsrutinen ☀️🌙🩷
När gör du den här rutinen?
Både dag och kväll
Ingrid
Beauty Star
18/04/24-19:28
1. Min rutin på sommaren blir fokus på spf, spf och spf. Jag vill skydda och förebygga samtidigt som jag kan få fukt, glow och vård av dessa multiprodukter.☀️ 2. Mitt tips är att ha en liten spf i handväskan och använda som handkräm. Återfuktar men ger ändå händerna ett skydd som en så ofta annars glömmer. Sägs ju att händerna avslöjar ens riktiga ålder🤲
När gör du den här rutinen?
Sommaren
Mariam
Beauty Pro
18/04/24-19:15
Mina favorit 🤩 jag vill härna dela med er som jag har hemma med det gör inte lägger bild 🤓 min aye kräm taggit slut från jag har använt jätte mycket och det andra gång som jag köper detta 😍❤️ efter shower hud vård Banan 🍌 bright 🧼 , älskar Primer innan smink 💄 Det ge såå fint glow man känner fräsch rent i huden och efter en tag man har använt man känner skillnad 😍 eye kräm tar bort mörka ringar under ögonen 😍
När gör du den här rutinen?
Efter jag dusha 🧼 eller tvätta ansiktet.