Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Irena
Beauty Pro
11/04/24-18:52 (redigerad den 11/04/24-18:53)
De perfekta produkterna i min sommarrutin. Fat water som är en 2i1 produkt (serum och toner) sparar både tid och pengar. Buxoms blush i nyansen seychelles är den perfekta nyansen för kinderna under sommaren. När sommarvindarna flyger förbi vill jag att Nomade naturelle edp följer med som en pust av dadlar, jasmin och sandelträ. Sist men inte minst ett par glossiga läppar och lockar som håller hela dagen! Jag vill gärna vinna nummer 2, banana bright + glow hudkräm. Jag taggar @Linda-Marie och @Anna
När gör du den här rutinen?
Sommaren
Nikki
Beauty Pro
11/04/24-18:34 (redigerad den 11/04/24-18:40)
Vill inte vara utan dessa härliga produkter i sommar. 🌞🥰 Jättefina produkter man kan vinna och allra mest nyfiken är jag på Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer. Taggar @Anna
När gör du den här rutinen?
I sommar 🌞
Malin
Beauty Pro
11/04/24-17:12 (redigerad den 11/04/24-17:14)
Här kommer mina bästa produkt-tips inför sommaren 🙌🏼 Spf, skimrig kroppsolja, ljuvlig parfym och självklart en rakhyvel för att kunna gå barbent när solen kikar fram ☀️ Jag önskar att vinna kit nr 2, Banana Bright+ Instant Glow Moisturizee. Jag taggar @Louiseemretsson och @Irena 😍
När gör du den här rutinen?
Till sommaren
Linn
Beauty Pro
11/04/24-17:00
De här är några produkter jag gillar! Jag önskar vinna nr 2. Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer. Några jag tycker ska delta är @Nikki , @Amanda & @Linda-Marie! 👍🏼
När gör du den här rutinen?
När jag känner för det (använder inte alltid samma)!
Emma
Beauty Beginner
11/04/24-16:33 (redigerad den 11/04/24-16:38)
1.På sommaren älskar jag en skön solkräm som är vattenfast för sommarens bad och en lätt foundation med SPF för att se naturlig men fräsch ut. En skön aftersun är ett måste efter en dag på stranden då solen torkar ut huden. 2. Jag skulle vilja vinna och få chansen att testa Ole Henriksen Truth Banana Bright+ Eye Créme 3. @Emma
När gör du den här rutinen?
På morgonen. Minst 20 minuter innan jag går ut i solen så det får sjunka in i huden för bästa skydd
Melisa
Beauty Beginner
11/04/24-15:01
Mina bästa tre bästa produkter och must haves inför sommaren: 1. Denna sommaren är all about en strawberry look och att se naturlig och solkysst ut. Vad är bättre än clarins lip comfort oil? Inte nog med att den ger världens finaste läppar så återfuktar den också läpparna. Rekommenderar den starkt 🥰 2. Van Cleef Arpels Rosé Rouge. Dofta som sommar dag som natt, en doft som håller hela dagen🌸. Min personliga favorit. 3. Den klassiska bene tint som har en klassisk färg och den funkar på läppar som på kinder, lite färg på kinderna får alla se lite solkyssta ut.
När gör du den här rutinen?
Varje sommar
Amaal Aden
Beauty Beginner
11/04/24-13:38
Mina bästa produkter inför sommaren: ☀️ Under sommar är extra viktigt med att skydda sig från solen och därför rekommenderar jag en super bra solskydd som återfuktar huden och samtidigt har en hög solskydd med SPF50. Jag rekommenderar även en Super god parfym som är friskt stark doftande parfym från Black Opinion. Sist men inte minst så brukar jag inte sminka mig så ofta under sommaren, men däremot måste jag alltid ha fransar och läppglans. Fransarna från ardell håller i flera dagar. Fransarna är super fina och ger en flirtig look. + Fransarna är även veganska. Läppglans från maybelline som sätter sig fint på läpparna. Läppglansen är verkligen glansig och sitter ett bra tag.Med sagt hoppas jag att ni alla får en super bra och varm sommar🤗🥰
När gör du den här rutinen?
Under Sommaren
Isabella
Beauty Pro
11/04/24-11:22
Mina bästa produkter inför sommaren: Brun utan sol (så man kan fejka sin bränna eftersom jag har en sjukdom där man inte får sola ☀️) Somrig parfym Lip oil, äääälskar! Det skulle va jättekul att få prova Banana Bright+ Eye Creme, jag har aldrig ägt den men testat och älskade formulan🙏🏼 taggar beauty talks Queen @Nikki 👑😘😍
När gör du den här rutinen?
☀️