/ Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Alla rutiner
Mina rutiner
Dela din rutin
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Moa
Beauty Beginner
07/02/24-21:35
Just nu kör jag denna serien ifrån nioxin. Har haft väldigt svårt och hitta ett bra shampoo och balsam för mitt hår. Men jag hoppas detta ska ge de håret behöver 😍 kör alltid värmeskyddet ifrån maria nila då de doftar så himla gott och är väldigt bra. Hade varit super roligt och testa detta kitet som tävlas ut. Finns inget bättre eller roligare och testa nya hårvårds produkter och kunna hitta guldklimpar som man inte kan sluta använda. 😍
Loyalty Kit System 2
Cream Heat Spray 75 ml
När gör du den här rutinen?
Varje gång jag duschar
tilde
Beauty Pro
07/02/24-21:33
Funkar utmärkt på min känsliga och aknebenägda hy!
Skin Active Micellar Cleansing Water Normal & Sensitive Skin 700 ml
Moisture Surge SPF 25 Face Cream 30 ml
Advanced Snail 96 Mucin Power Essence Facial Toner 100 ml
morgon och kväll!
Esther
Beauty Star
07/02/24-21:27
Hade varit kul något som är mer inriktat på skalpen, nyligen förstått att det är nyckeln till ett hälsosamt hår. Min nuvarande rutin är lite mer fokuserad på längderna.
Nounou Conditioner 250 ml
Elixir Ultime Le Bain Shampoo 250 ml
Genesis Defense Thermique 150 ml
Morgonen
Yen
Beauty Beginner
07/02/24-21:26
Maria Nila luktar extremt gott och mitt hår blir väldigt lent och känns friskt. Wow produkten tar jag i handdukstorkat går, det lämnar mitt hår väldigt glansigt och inget frizz. WOW produkter är de bästa jag har testat
Repair Hair Care Kit
Extra Strength Dream Coat Styling 200 ml
2-3 gånger i veckan
Widella
Beauty Beginner
07/02/24-21:25
Är student och lever på min csn budget. Men rutinen är budgetvänlig. Vill gärna delta eftersom jag har haft samma rutin väldigt länge och sugen på testa nya produkter
Elvital Dream Length Shampoo 250 ml
Elvital Dream Length Mask 300 ml
Elvital Dream Length Conditioner 200 ml
SOS Lengths Hair Oil 100ml
I duschen och efter
emilias
Beauty Beginner
07/02/24-21:20
Jag använder dessa produkter!! Brukar inte dubbelschamponera utan istället gnuggar i det extra mycket. Schamponerar bara hårbotten och balsam/inpackning bara i längderna. När mitt hår är drygt 90 torrt lägger jag i serumet men ENDAST i längderna, dagen efter brukar jag lägga i olja. Inpackningen använder jag bara någon gång i månaden och brukar låta den sitta medans jag rakar mig eller skrubbar fötterna
Elvital Dream Length Shampoo 250 ml
Elvital Dream Length Mask 300 ml
Elvital Dream Length Conditioner 200 ml
Elvital Extraordinary Oil Sublime Detangle Leave-In-Spray 200 ml
Moisture Hair Serum 100 ml
1-2 gånger i veckan
kopacz.milovic
Beauty Beginner
07/02/24-21:20
Jag har ingen rutin så jag behöver verkligen hjälp att fixa detta med håret jag blandade lite Elvittal ibland gliss lite allt möjligt så snälla hjälp mig ☺️
Elvital Extraordinary Oil Nourishing Shampoo 250 ml
Elvital Extraordinary Oil Sublime Detangle Leave-In-Spray 200 ml
Inga rutiner
Amina B
Beauty Beginner
07/02/24-21:19
Jag använder mig av dessa produkter! Mitt hår är 3b lockigt hår och relativt frissigt, så jag älskar extra fukt!! Jag använder mig även av hårgele från ECO eftersom jag behöver lockarna att hålla. Loreals hårvård är också något jag rekommenderar myyycket, mitt hår ser som bäst ut när jag använder dessa produkter!
Elvital Glycolic Gloss Injection Treatment 200 ml
Elvital Glycolic Gloss Conditioner 150 ml
Elvital Glycolic Gloss Shampoo 200 ml
Coils & Curls Weightless Curl Definer 125 ml
Hår-Duschdagar, oftast söndagar och torsdagar