/ Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Alla rutiner
Mina rutiner
Dela din rutin
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Natta
Beauty Beginner
07/02/24-22:10
Jag har ett väldigt torrt och slitet hår som behöver mycket fukt och jag gillar att testa ny hårvård. Har tidigare använt Björn Axén och gillar de produkterna jag testat väldigt mycket. Mitt hår är väldigt rakt och tråkigt och med hjälp av color wows produkter får jag verkligen volym i håret. Denna hårolja luktar även väldigt gott, får håret att bli mer återfuktat och den tynger inte ner mitt hår. Produkterna från elvital är verkligen bra för det pris man betalar för. Rekommenderar starkt!
Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse 200 ml
Raise The Root Thicken & Lift Spray 50 ml
Elvital Bond Repair Pre-Shampoo 200 ml
SOS Lengths Hair Oil 100ml
När gör du den här rutinen?
2 gånger i veckan
Meltem Eray
Beauty Beginner
07/02/24-22:09
Jag använder de två produkterna. Som någon som värdesätter egenvård och personlig presentation, letar jag ständigt efter produkter som ger resultat. Att vinna skulle inte bara vara en belöning utan också en möjlighet att upptäcka ett nytt favoritmärke som ligger i linje med mina värderingar om kvalitet och självuttryck.
Genesis Homme Bain De Force Quotiden Shampoo 250 ml
Hair Conditioner Sweet Breeze 250 ml
Kväll
MATHILDAJ
Beauty Star
07/02/24-22:08
Perfekt både till vardag och till fest!
Gucci Bloom EdT 100 ml
Daisy Ever So Fresh EdP 30 ml
Varje dag
hilmisen
Beauty Beginner
07/02/24-22:07(redigerad den 07/02/24-22:12)
I och med att jag har ett kallare blekt, ganska ganska torrt hår så tycker jag dessa produkter funkar toppen för mig. Schampot jag använder från elvital återfuktar verkligen, samtidigt som det är ett riktigt bra pris. Färginpackningen jag sedan har i, från Björn Axén, är den enda produkten som verkligen håller mitt hår kallt  (plus är att den även återfuktar bra). När håret sedan är handdukstorkat har jag i RedKen extreme anti snap, en produkt som verkligen blivit en lifesaver för mig då jag känner att den verkligen förhindrar kluvna toppar. Till sist har jag i lite hårolja från Morrocan oil i topparna och längderna då det ytterligare hjälper till att skydda håret, samt motverkar friss som lätt uppstår för mig. Vill verkligen börja få in mer fuktgivande produkter i min hårvårdsrutin då mitt hår väldigt lätt blir torrt, därav hade det varit så kul om jag vann dessa produkter!
Extreme Anti-Snap Leave-In Treatment 250 ml
Original Treatment 100 ml
Color Refresh Treatment Cool Silver Blonde 250 ml
Elvital Extraordinary Coconut Oil Shampoo 250 ml
Vid varje hårtvätt
Jenny
Beauty Beginner
07/02/24-22:05
Har länge haft problem med min hårbotten som är torr, tappar konstant hår. Har färgad hår och just nu använder jag dessa budget produkter som ”fattig” student, men vill gärna testa på nya produkter.
Thick & Curly Hair Brush Terracotta
Elvital Extraordinary Oil Sublime Detangle Leave-In-Spray 200 ml
Elvital Color-Vive Shampoo 250 ml
Elvital Color-Vive Conditioner 200 ml
Varannan dag
blondin-en
Beauty Beginner
07/02/24-22:03
Har ingen just nu endast rengör på morgon och kväll men ansiktsvatten
Clarifying Cream Cleanser 200 ml
Serum C 30 ml
Kväll
Wafaa
Beauty Beginner
07/02/24-21:59
DET BÄSTA vardagliga smink rotin ni kan någonsin hitta. Asså jag generellt lägger inte så mycket smink så jag försöker alltid att minimera. Den lämnar eran hud perfekt och glowy. Hoppas det här hjälper puss o kram
Face Base Set
We're Even Hydrating Longwear Concealer 100C
Rouge Dior Forever Liquid Lipstick 100 Forever Nude
Brow Freeze
Dandelion Twinkle Highlighter Mini
Liquid Blush Orgasm
Translucent Loose Setting Powder Ultra Blur Translucent
Lash Clash Extreme Volume Mascara Brown
Morgon
Jennifer
Beauty Beginner
07/02/24-21:54
Jag har problem med mitt hår pga min sjukdom som gör att jag får väldigt tunt hår och tappar hår. Jag har inte riktigt hittat än vad som skulle passa mitt hår. Därför skulle jag vilja testa detta då det är många som säger att det är bra. 🙏😊
Eco Therapy Revive Masque 250 ml
Eco Therapy Revive Shampoo 350 ml
På kvällen