Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Pelle
Beauty Beginner
12/04/24-13:55
Mina favoritprodukter på sommaren! För att skydda huden mot solen, snabb uppfräschning för ansiktet under dagen och för att lukta gott och somrigt 🍹🌸 Jag skulle helst vilja vinna 2. Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer
När gör du den här rutinen?
På morgonen / under dagen
Jonas
Beauty Star
12/04/24-13:45
För bästa sommarrutin, rengör huden från fetter och använd solkräm🤗 Sommar = glowing Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer @Emma @Hawa @Mari
När gör du den här rutinen?
Sommar
Jessika
Beauty Pro
12/04/24-05:10 (redigerad den 12/04/24-05:11)
Sommar = glow Så för en somrig hudvårdsrutin behövs hudvård som ger glow och solskydd såklart. @makeupmarre @Linn @Anna Jag börjar med Banana bright serum, följer upp med banana bright ögonkräm och strength trainer peptide boost moisturizer (men vill här testa nyheten Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer istället 😉😍) och sist men inte minst Oles fantastiska solskydd 😍💕 Jag hade blivit överlycklig om jag vann Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer 😍 älskar alla andra produkter i serien och är galet nyfiken på denna nyhet 🌟
När gör du den här rutinen?
Varje morgon för glow glow glow
Hanna
Beauty Star
11/04/24-21:47
Här har vi sommarens favoriter!! ✨ Jag är mest intresserad av att testa nyheten Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer, eftersom jag haft de två andra redan😍 Jag taggar @@Hanna &" target="_blank" rel="nofollow">139023138 @Hanna & @Hanna  eftersom vi alla delar samma förnamn 🤝
När gör du den här rutinen?
På sommaren 🦋
Irena
Beauty Pro
11/04/24-18:52 (redigerad den 11/04/24-18:53)
De perfekta produkterna i min sommarrutin. Fat water som är en 2i1 produkt (serum och toner) sparar både tid och pengar. Buxoms blush i nyansen seychelles är den perfekta nyansen för kinderna under sommaren. När sommarvindarna flyger förbi vill jag att Nomade naturelle edp följer med som en pust av dadlar, jasmin och sandelträ. Sist men inte minst ett par glossiga läppar och lockar som håller hela dagen! Jag vill gärna vinna nummer 2, banana bright + glow hudkräm. Jag taggar @Linda-Marie och @Anna
När gör du den här rutinen?
Sommaren
Nikki
Beauty Pro
11/04/24-18:34 (redigerad den 11/04/24-18:40)
Vill inte vara utan dessa härliga produkter i sommar. 🌞🥰 Jättefina produkter man kan vinna och allra mest nyfiken är jag på Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer. Taggar @Anna
När gör du den här rutinen?
I sommar 🌞
Malin
Beauty Pro
11/04/24-17:12 (redigerad den 11/04/24-17:14)
Här kommer mina bästa produkt-tips inför sommaren 🙌🏼 Spf, skimrig kroppsolja, ljuvlig parfym och självklart en rakhyvel för att kunna gå barbent när solen kikar fram ☀️ Jag önskar att vinna kit nr 2, Banana Bright+ Instant Glow Moisturizee. Jag taggar @Louiseemretsson och @Irena 😍
När gör du den här rutinen?
Till sommaren
Linn
Beauty Pro
11/04/24-17:00
De här är några produkter jag gillar! Jag önskar vinna nr 2. Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer. Några jag tycker ska delta är @Nikki , @Amanda & @Linda-Marie! 👍🏼
När gör du den här rutinen?
När jag känner för det (använder inte alltid samma)!