Hem
Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Seda
Beauty Pro
02/23/24-11:49 (redigerad den 02/23/24-12:12)
Dagens produkter
När gör du den här rutinen?
På dagen
Naggi
Beauty Pro
02/23/24-11:37 (redigerad den 02/23/24-11:39)
Det här är min time saving beauty routine när jag har bråttom på morgonen. Älskar svampen på foundationen, då slipper man springa fram och tillbaka för att blöta en beautyblender. Tips tips!😍
När gör du den här rutinen?
När jag har bråttom, oftast på morgonen
Jennifer
Beauty Pro
02/22/24-22:37
Naturlig och enkel rutin. Om man inte riktigt vill ha smink men känna sig fräsch. Använder tanrevel ibland för att forma ansiktet och hickaps golden shimmer ger glow sen använder jag såklart någon fuktkräm lite bryn och mascara
När gör du den här rutinen?
När jag vill känna mig lite fräsch till vardags. Innan jobb eller om jag ska iväg.
Sofia
Beauty Pro
02/22/24-19:43
När jag har bråttom och bara vill göra en enkel och supersnabb sminkning tycker jag helt klart att det sparar tid att ha nästan allt i en enda palett! Så slipper man leta efter olika prylar. Denna har verkligen allt. Man behöver bara några olika borstar till!
När gör du den här rutinen?
När jag har bråttom
Nikki
Beauty Pro
02/22/24-09:18 (redigerad den 02/22/24-09:23)
⏰️ Time Saving Beauty Routine ⏰️
När gör du den här rutinen?
Tidig morgon när sömn prioriteras och tiden är knapp, mao de flesta vardagar 😀. En mild lätt rengörande och uppfräschande toner, återfuktande dagkräm, högtäckande concealer, en mascara som alltid levererar och ett gloss som sitter. Redo för dagen! 😃
Louiseemretsson
Beauty Pro
02/22/24-08:17
🌸 TIME SAVING BEAUTY ROUTINE 🌸
När gör du den här rutinen?
Vardags
Hala
Beauty Star
02/21/24-16:11
Favoriter😍
När gör du den här rutinen?
Varjedag
Linda-Marie
Beauty Pro
02/20/24-14:16
En snabb rutin för en pigg och fräsch makeup! Börja med din dagkräm ta sedan en fukt essense för att boosta huden med extra fukt. Ta concealer där det behövs. Sen kan du dutta med kräm bronzer och sedan kräm rouge blenda sedan ihop. Ta en färgad eller ofärgad ögon bryns gel och borsta igenom brynen. Avsluta med en glowig setting spray och du har en pigg fräsh och enkel makeup.
När gör du den här rutinen?
Morgonen