Hem / Beauty Routines

Beauty Routines

Dela din rutin med andra och förklara varför du älskar den!​ Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Alla rutiner
Mina rutiner
Dela med dig av din rutin
Senaste
Liliia
Beauty Beginner
07/04/24-12:49
Jag älskar dena produkter, dem doftar underbart och jag försöker använda de så ofta så möjligt
När gör du den här rutinen?
När har jag tid, det var mest kväl
liirosen6
Beauty Pro
07/04/24-08:58
Jag älskar denna från Rituals och den doftar så underbart för kropp och själ verkligen. Denna rutinen försöker jag så ofta jag kan för det behövs för att skapa balans och återhämtning för mig❤️Hade Älskat att vinna detta och återfå lite ny energi till våren då jag varit sjuk sen jul.🥰💜💕😍😍😍🌞🌞⚘️🪻🐝🌿
När gör du den här rutinen?
Så ofta jag kan för min själ och återhämtning
faiza.noori
Beauty Beginner
06/04/24-20:59
Här vill jag berätta lite om min morgonsrutin med mina favorita produkter från rituals:Jag börjar min dag med "The Ritual of Sakura Foaming Shower Gel". Jag applicerar en generös mängd på fuktad hud och låter den omvandlas till en rik och lyxig skum som rengör och återfuktar huden.Sen masserar in en liten mängd av Rituals "The Ritual of Namasté Cleansing Balm" på torr hud för att ta bort smuts och orenheter. På nästa steg använder jag "The Ritual of Namasté Glow Anti-Aging Day Cream" för att ge min hud en hälsosam lyster och skydd mot fria radikaler under dagen. Denna lättviktskräm absorberas snabbt och är perfekt som bas under makeup.Till sist avslutar jag min morgonrutin genom att massera in Rituals "The Ritual of Ayurveda Dry Oil" över huden för att ge den näring och en subtil doft av indisk ros.
När gör du den här rutinen?
morgon
Rebecka
Beauty Pro
06/04/24-19:14
Den rutin jag har som låter mig slappna av innehåller en lång och varm dusch med skalpmassage, ansiktsrengöring i duschen och hudvårdsrutinen, gärna med en ansiktsmask också, efteråt tillsammans med att smörja in kroppen! 🫶🏻🥹 Mitt bästa hudtips skulle nog vara att inte glömma bort läpparna och händerna! Jag använder "överbliven" hudvård från varje steg på läpparna och händerna 🥰
När gör du den här rutinen?
När tiden finns!
Tigress
Beauty Star
06/04/24-07:31
I den perfekta spakvällen gör man en ansiktsmask, använder en god doftande body scrub och bodylotion, och fixar sina naglar💅🏻 🫧Mitt bästa skin hack är att inte endast lägga ansiktsmasken i ansiktet utan att ta ned den på halsen, bröstet, och ryggen om man lider av body acne🫧
När gör du den här rutinen?
🫧Spa kväll🫧
Ezee
Beauty Beginner
06/04/24-01:11
Rituals har verkligen fantastiska produkter som jag älskar att använda. Hand Lotionen är så härligt återfuktande och doftar underbart. Den gör mina händer mjuka och lena, vilket är perfekt för daglig användning. Hand Washen är också fantastisk och rengör händerna skonsamt samtidigt som den lämnar en fräsch doft. Jag älskar Rituals för deras högkvalitativa produkter och naturliga ingredienser. De gör verkligen skillnad för min hudvårdsrutin. Rekommenderar dem starkt! 🌸✨
När gör du den här rutinen?
Ständigt!
deliatimpu17
Beauty Star
05/04/24-21:43
Har båda set då jag älskar den röda serien tycker att det återfuktar huden sjukt bra och man luktar jätte gott ett tips att använda deras Kessa Glove ❤️‍🔥man blir jätte len av den
När gör du den här rutinen?
Kvällar
Waleed
Beauty Beginner
05/04/24-20:32
Jag känner mig fräsch och bekväm med dessa två produkter från Rituals. Jag börjar min dag med denna morgonrutin i duschen för att göra min dag full av energi
När gör du den här rutinen?
På morgonen