/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Yasmin
Beauty Pro
20/01/25-07:20
Party look❤️
Party look❤️
Leyla
Beauty Beginner
19/01/25-22:17
Hur ser min smink ut i enkla toner?🥰
Hur ser min smink ut i enkla toner?🥰
Precision Concealer Brush 150
Infinity Bronzer Always
Couture Mini Clutch 100 Stora Dolls
Crayon Blackstar Eyeliner 1 Black Print
Everyday Perfection Mascara
Libre Le Parfum 50 ml
Linn
Beauty Pro
19/01/25-09:31(redigerad den 19/01/25-09:35)
❄️Dagens frosty look!❄️  Har använt ett par produkter som
❄️Dagens frosty look!❄️ Har använt ett par produkter som jag inte använt på länge. Kul att hitta tillbaka till gamla favoriter.
Radiant Cream Colour Stick Bronzer Carefree
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Lip Comfort Oil 08 Strawberry
Suggested missionSe alla
Var snabb!
No makeup Makeup look 🤩
35
Amanda
Beauty Pro
18/01/25-19:01
Min look i veckan innan kontoret. Jag jobbar oftast hemifrån
Min look i veckan innan kontoret. Jag jobbar oftast hemifrån för att jag har lättare att fokusera då, men ibland får man kila in till kollegorna och det är faktiskt rätt kul att kliva upp lite extra tidigt för att sminka sig. Jag var rätt duktig på att bara sminka mig för att ta selfies förut, men har tappat det lite vilket är trist. Det är så kul att vara kreativ och kunna ta lång tid på sig när det kommer till smink. Brukar ni sminka er utan att ha en agenda eller plan att ni ska nånstans? 😍
Full-On Plumping Lip Polish Sophia
Nathalie
Beauty Pro
18/01/25-17:20(redigerad den 18/01/25-17:22)
En blå look som jag gjorde för en utmaning på Instagram. 💙
En blå look som jag gjorde för en utmaning på Instagram. 💙 Använt paletten Oceanic Palette från Ace Beauté.
Gloil Plus Lip Gloss 5 ml
Infinity Power Lash Lenghtening Mascara Black
Linn
Beauty Pro
18/01/25-08:58
🌟Dagens look🌟
🌟Dagens look🌟
Satin Lipstick Haze
Dior Addict Lip Glow Oil 000 Universal Clear
Everlasting Blush Foxglove
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Elisa
Beauty Pro
17/01/25-15:38
Nathalie
Beauty Pro
17/01/25-13:23(redigerad den 17/01/25-13:25)
Ni får en tråkig badrumsselfie för det var bara där ljuset
Ni får en tråkig badrumsselfie för det var bara där ljuset var okej idag. Dessutom står jag fortfarande i pyjamas för jag väntar lite med att klä på mig. Om en timme ska jag och maken iväg på en överraskning! Han har precis fyllt 40 år och han vet inte att vi åker på kryssning med svit, spa och hela baletten. Därför har jag idag lagt lite extra krut på sminkningen (spa är imorgon hehe). Hade otroligt svårt att bestämma läppstift av någon anledning för jag kände inte att det jag ville ha passade när jag väl tog på det. Har t.o.m betydligt mer glow än jag brukar vilja ha för det kändes som rätt tillfälle för det idag! Taggar alla produkter jag använt och hoppas på att jag inte glömt någon. Exakt 12 st borstar, en beautyblender och en powder puff användes idag haha
Forever Skin Glow 24h Hydrating Radiant Foundation 0 N Neutral
Bye Bye Under Eye Concealer 10.5 Light (C)
9 Pan Rose To Fame Artistry Eye Shadow Palette
High Impact Easy Liquid Liner Black
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Loose Setting Powder Translucent
Afterglow Liquid Blush Dolce Vita
Mini Becca Shimmering Skin Perfector Highlighter C-Pop
Macximal Silky Matte Lipstick Get The Hint?