/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
04/02/25-08:56
🍒Cherry Cola🍒  Ibland känner jag för att lägga lite extra
🍒Cherry Cola🍒 Ibland känner jag för att lägga lite extra krut på blushen för att jag tycker det livar upp ansiktet.
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Plum Twilight
Daybreak Palette
Christina
Beauty Star
03/02/25-17:38
Använder en magisk foundation från Dior! Höll hela kvällen,
Använder en magisk foundation från Dior! Höll hela kvällen, 10/10
Forever No-Transfer 24h Wear Matte Foundation 2 N Neutral
Nathalie
Beauty Pro
03/02/25-15:18
Jag fortsätter med att jag inte måste göra en full makeup
Jag fortsätter med att jag inte måste göra en full makeup för att ha läppstift! Försöker banka in det i huvudet på mig själv
Macximal Silky Matte Lipstick Velvet Teddy
Fire Wings Mascara Black
Suggested missionSe alla
Var snabb!
No makeup Makeup look 🤩
35
Petra
Beauty Star
03/02/25-12:01
Melodifestivalen är mer än bara en musiktävling för mig –
Melodifestivalen är mer än bara en musiktävling för mig – det är en symbol för glädje, gemenskap och drömmar som blir verklighet. Jag vill vinna dessa biljetter för att få dela denna magiska upplevelse med min älskade väninna, som tillsammans med mig har gått igenom livets svåraste prövningar. Vi delar en historia kantad av motgångar, men också av styrka och hopp. Musik har alltid varit vår fristad, vår kraftkälla när livet varit som mörkast. Att få vara på plats, sjunga med och känna den fantastiska energin i arenan skulle vara en oförglömlig stund av ren lycka – en stund vi så väl förtjänar. Att vinna dessa biljetter skulle inte bara betyda en kväll fylld av musik och glädje, utan också en påminnelse om att vi, trots allt vi gått igenom, fortfarande står här – redo att fira livet och allt det vackra det har att erbjuda. Låt oss få känna den magin tillsammans!
Linn
Beauty Pro
03/02/25-08:31
🌟Glow🌟  En enkel vardagslook med mycket glow.
🌟Glow🌟 En enkel vardagslook med mycket glow.
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Plum Twilight
Dior Addict Lip Glow Oil 000 Universal Clear
Nathalie
Beauty Pro
02/02/25-14:38(redigerad den 02/02/25-14:39)
Två utmaningar i ett: ❤️ Färg är frihet ❤️ och 🤩 Drömlook
Två utmaningar i ett: ❤️ Färg är frihet ❤️ och 🤩 Drömlook med tre produkter 🤩 Förr brukade rött läppstift vara mitt signum, men på senare år har jag känt mig för feg för att ha det. Därför blev det perfekt att göra det här i den här utmaningen! Har också en aprikos blush (syns ju tyvärr inte...) vilket absolut inte är en färg jag brukar använda. Och varför är det här min drömlook? Helt enkelt för att jag måste sluta tycka att jag personligen måste sminka mig mycket för att "få" ha läppstift. Det här bevisar ju för mig själv att det inte alls måste vara sant varenda gång jag vill ha läppstift. Uppenbarligen räcker det med läppstift, mascara och blush för en helt vanlig dag. Jag KAN ha läppstift för att jag vill!
L'Absolu Rouge Drama Matte Lipstick 196
Omega Liquid Blush Apricot
Fire Wings Mascara Black
sara.sandberg05
Beauty Star
02/02/25-14:23(redigerad den 02/02/25-14:24)
Jag gillar en rosa och glittrig sminkning!! Mello för
Jag gillar en rosa och glittrig sminkning!! Mello för mig är glitter och färg!!❤️🩷 Jag hade velat få chansen att vinna dessa biljetter så att jag kan ta med min pojkvän. Vi kommer precis ha haft vår 1 års dag och hans födelsedag. Våran första tid tillsammans så kollade vi mycket på mello och båda älskar mello. Det är en del av båda våran barndom och ingen av oss har sett det live någon gång. Jag hade älskat att få överraska honom med detta för att fira både vår 1 års dag och hans födelsedag💕
Fire Wings Mascara Black
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
Linn
Beauty Pro
02/02/25-11:30
Nyslingat hår!  Jag slingar mitt hår två gånger om året.
Nyslingat hår! Jag slingar mitt hår två gånger om året. Vill ha längre hår så vill inte slita för mycket på det. Det är olika ljus på bilderna, därav lite färgskillnad.