/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Anna
Beauty Pro
06/02/25-17:45(redigerad den 06/02/25-18:18)
Färg är frihet!  Har använt rosa ögonskugga från en av de få
Färg är frihet! Har använt rosa ögonskugga från en av de få paletterna som inte kommit in till Kicks än från Svenska LOWD💖 Köpte paletten för den fick utmärkelsen årets palett för ett år sedan av Daisy Beauty och bra är den😍 Jag avänder verkligen oftast nu mjukare och naturliga färger på min ögonskugga, särskilt numera när jag är äldre och mina ögon mer svårsminkade med hooded eyes som blivit tyngre nu💕 Förr hade jag oranga och röd ögonskugga oftare men nu när jag är 50 år och tänkt fortsätta hoppa över injektioner och lyft om jag inte råkar ut för olycka eller liknande som påverkar mitt ansikte har lite svårt att sminka mig ibland, får tänka om och göra på lite andra sätt för att se piggare ut och ja ansiktet åldras så är det🥰
Brow & Lash Styling Kit Medium Brown
Moisturizing Mineral Skin Tint SPF30 Light
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Mini Radiant Creamy Concealer Vanilla
Linda-Marie
Beauty Pro
06/02/25-17:39
#färg är frihet älskar färg! Och i dag fick det bli ett
#färg är frihet älskar färg! Och i dag fick det bli ett litet experiment en så kallad washed out rainbow look 🌈. Lite som en målad tavla med vattenfärg!
1993 Palette
Gen Nude Blonzer Kiss Of Copper
Glow Seeker Highligher Ethereal
Nathalie
Beauty Pro
06/02/25-10:13
Jag fortsätter skapa looks med tre produkter. Idag mascara,
Jag fortsätter skapa looks med tre produkter. Idag mascara, blush, läppstift
Omega Liquid Blush Apricot
Macximal Silky Matte Lipstick You Wouldn't Get It
Hypnôse Volume-À-Porter Mascara 01 Black
Suggested missionSe alla
Var snabb!
No makeup Makeup look 🤩
35
Nikki
Beauty Pro
06/02/25-09:03
🧡  Trött - mindre trött  😃🧡  Snabbt pigg (åtminstone på
🧡 Trött - mindre trött 😃🧡 Snabbt pigg (åtminstone på utsidan) 😃 Skulle inte klara mig utan: Concealer med hög täckning Vit eller ljus Inliner Rosa Blush
Infaillible More Than Concealer 322 Neutral 11 ml
Inliner Kajal Waterline 50 Satin White
On-The-Glow Blush Fleur
Linn
Beauty Pro
06/02/25-08:24(redigerad den 06/02/25-08:26)
🌷Dagens look🌷  En enkel och vardaglig look. Skippade blush
🌷Dagens look🌷 En enkel och vardaglig look. Skippade blush idag. Ser det ut som att något fattas?
Daybreak Palette
Luminous Complexion Concealer 01C
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Diamond Bomb All-Over Diamond Veil How Many Carats?
Light Reflecting Mist 90 ml
Lip Comfort Oil 10 Plum
Athraa_esam
Beauty Star
06/02/25-07:32
Att vinna biljetter till Melodifestivalen skulle vara en
Att vinna biljetter till Melodifestivalen skulle vara en fantastisk möjlighet för mig och min syster. Jag har aldrig fått chansen att uppleva det live, och det har alltid varit en dröm att vara på plats och känna stämningen. Att få dela denna upplevelse med min syster skulle göra det ännu mer speciellt, eftersom vi alltid har gillat att titta på programmet tillsammans på tv. Det skulle betyda mycket för mig att få delta i en så stor och festlig händelse för första gången, och jag är säker på att det skulle skapa minnen för livet.
Crayon Blackstar Eyeliner 1 Black Print
BADgal BANG! - Volumizing Mascara Black
Couture Mini Clutch 100 Stora Dolls
Gloss Bomb Universal Lip Luminizer Sweet Mouth
Noor Yas
Beauty Star
05/02/25-15:56
Catarina
Beauty Beginner
05/02/25-15:02
Jag skulle ta med min färgsprakande syster för att se den
Jag skulle ta med min färgsprakande syster för att se den bästa underhållningen som finns!!! Från att Abba vann har vi båda varit hängivna anhängare av Melodifestivalen. Vi älskar allt! Från falska toner och galna klädval till fantastiska dansare och roliga programledare. I tv-soffan glittrar vi ikapp med både smink och kläder varje final. Att vara på plats skulle vara helt magiskt 🩷🩷🩷