/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Nikki
Beauty Pro
24/02/25-09:56
Keeping it simple with 3 products 🤎  3 budgetprodukter
Keeping it simple with 3 products 🤎 3 budgetprodukter dessutom! Unnade mig dock lite lyx, Armani Sì Intense EdP, för en bra start på veckan!
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Black
2000 Calorie Lip Glaze Caramel Swish
Bronze To Paradise Powder 2 Baby One More Tan
Sì Intense EdP 30 ml
Matilda
Beauty Pro
24/02/25-09:54(redigerad den 24/02/25-09:57)
🖤 Iconic look - Debbie Harry 👩🏼‍🎤🎶  Blev inte helt som
🖤 Iconic look - Debbie Harry 👩🏼‍🎤🎶 Blev inte helt som jag tänkt då jag skulle haft mer ögonskugga på yttre delen av ögat, men är ändå ganska nöjd med looken! Jag använder annars nästan aldrig svart ögonskugga så detta är ingen look jag brukar göra i vanliga fall men kul å leka lite med sminket och prova. Ni här i forumet bidrar med så mycket inspiration med era makeup-looks ni lägger ut! Tips för att få till looken, använd en svart kajalpenna till vattenlinjen och en bra svart ögonskugga, och våga gå på med mycket ögonskugga.
Inliner Kajal Waterline 51 Black
Nordic Berry Curl Mascara Waterproof Black
Infinity Deep Palette
Gloss Bomb Cream Color Drip Lip Cream Fenty Glow
Linn
Beauty Pro
24/02/25-08:18
Fail! Idag försökte jag mig på en smokey eye men det blev så
Fail! Idag försökte jag mig på en smokey eye men det blev så fläckigt och fult. Det ni ser på bilden är resultatet av att försöka rädda mitt misslyckande. 😩
Infinity Deep Palette
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Fire Wings Mascara Black
Suggested missionSe alla
Var snabb!
No makeup Makeup look 🤩
35
Lolea.89
Beauty Star
24/02/25-02:12
Stark makeup för lyxiga tillfällen
Stark makeup för lyxiga tillfällen
Lolea.89
Beauty Star
24/02/25-01:52
Lolea.89
Beauty Star
24/02/25-01:45
Huda
Beauty Beginner
24/02/25-00:10
My fav ögon lock
My fav ögon lock
Huda
Beauty Beginner
23/02/25-23:37(redigerad den 24/02/25-00:14)
Jag hoppas verkligen att få vara med på denna .festival Jag
Jag hoppas verkligen att få vara med på denna .festival Jag älskar music. Jag hoppas kunna vinna biljetten älskar makeup glitter och music 🫦💄🎵