/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhetNyhet
Senaste
Perlita
Beauty Pro
08/02/26-15:33
Idag blev det en glowy-rosig makeup look!  Testade både nyx
Idag blev det en glowy-rosig makeup look! Testade både nyx lingerie lip liner och bara Blush för första gången. Kan säga att det är nog mina nya favoriter!
Lip Lingerie Liner Stain 12 Wild Side
Liquid Blush Orgasm
Nathalie
Beauty Pro
08/02/26-14:21
Look of the day  När man vill sminka sig men bara göra det
Look of the day När man vill sminka sig men bara göra det snabbt så funkar glitterskuggorna från Glossgods väldigt bra! Tillsammans med ett läppstift från MAC, som nästan alltid (fel färg taggad)
Macximal Silky Matte Lipstick You Wouldn't Get It
Mimmi
Beauty Star
07/02/26-22:21
En väldigt enkel och vardaglig make up då jag använt två av
En väldigt enkel och vardaglig make up då jag använt två av mina favoriter. Urban decay ögon palett och wonderskin lip stain i färgen whimsicle. Går absolut att definiera läpparna hårdare för mer kontrast. Sån otrolig hållbarhet 😃
Wonder Blading Lip Stain Kit Neon Rose
Naked 3 Eyeshadow Palette
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Azamossadat
Beauty Beginner
07/02/26-17:22
Min beauty glow 🎀🩷
Min beauty glow 🎀🩷
Lip Luminizer Limited Edition Wattab!*%h
Born This Way The Natural Nudes Eyeshadow Palette The Natural Nudes
Creator Palette
Metallic Glitter Paillettes 04 Goldstone
Anna
Beauty Pro
06/02/26-21:07(redigerad den 06/02/26-21:10)
Bättre än så här blir det inte ikväll på denna 50 åring!
Bättre än så här blir det inte ikväll på denna 50 åring! Läppstiftet MAC Frost Angel och läppenna i lite mörkare färg fungerade på mig som numera mest använder gloss💋! Ha en fortsatt trevlig kväll 🥰
CellularYouth Longevity Serum 30 ml
AirWash Dry Shampoo 118 ml
Strobe Cream UvLite
Hollywood Superstar Glow Kit
L'Interdit Intense Absolu EdP 80 ml
Badrie
Beauty Pro
06/02/26-18:40
⭐️ Min tolkning – Beauty Unlimited ⭐️  Min look är
⭐️ Min tolkning – Beauty Unlimited ⭐️ Min look är inspirerad av finalavsnittets dramatiska och grafiska ögon, där fokus ligger på form, kontrast och glow. Jag har valt att förstärka den skarpa eyelinern med metalliska silver- och lila toner för att skapa en modern och kraftfull känsla – en tolkning som möter kreativitet och teknik. Huden är hållbar men strålande, med lyftande blush och intensiv glow för att rama in ögonlooken och ge ett helhetsintryck av Beauty Unlimited. Läpparna hålls glansiga och mjuka för att balansera dramatiken i ögonen och låta blicken stå i centrum. Detta är min personliga tolkning av looken – inspirerad av originalet men skapad med min egen signatur. Jag inspirerades av alla deltagarna och deras final look
The Shimmer Eyeshadow Stick Longwear & Water-Resistant 40 Silver Highligh
Moone Blush Rich berry (6g)
Radiant Cream Colour Stick Blush Meet Cute
Eyeliner Black
No Budge Retractable Eyeliner Black
Eyeliner Pen 164 Black
Born This Way The Natural Nudes Eyeshadow Palette The Natural Nudes
Glitter Eyeshadow Palette Limited Edition 05 Glitter goddess
Glitter Eyeshadow Palette Limited Edition 03 Touch of velvet
Marina
Beauty Star
06/02/26-17:58
Ja detta är inte min vardagsluck eller Fredagsluck , men jag
Ja detta är inte min vardagsluck eller Fredagsluck , men jag lekte lite med färgerna och fick inspiration från Kicks vinnare 🪅 Istället för att dammsuga och sånt tråkigt , så blev det detta idag 🫣💜
Marina
Beauty Star
06/02/26-17:48
Jaha det här va det värsta 🫣😂 Men det va kul iallafall
Jaha det här va det värsta 🫣😂 Men det va kul iallafall 🔥💯