/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Virre
Beauty Pro
11/02/25-19:23
Färg är frihet 💕  Tog inspiration från LH Cosmetics
Färg är frihet 💕 Tog inspiration från LH Cosmetics livesändning förra veckan och körde en look i rosa, vilket jag vanligtvis aldrig gör. Är inte nöjd (pga väldigt självkritisk) men struntar i det och delar en bild ändå 😅 Det är bra att utmana sig själv!
Blomma Palette
Crayon Dusty Pink
Sumptuous Extreme Lash Multiplying Volume Mascara Black
Even Better All Over Concealer + Eraser Concealer CN 08 Linen
Even Better Makeup Foundation SPF15 CN 08 Linen
Glazed Lip Gloss Sweet
Cream Bronzer Sun Kissed
Pro Locked Brow Gel CLEAR
On Set - Long-Lasting Setting Spray 100 ml
Virre
Beauty Pro
11/02/25-12:39
Fyndade ett kit med Depend Gel IQ-lack på rean hos Kicks. Nu
Fyndade ett kit med Depend Gel IQ-lack på rean hos Kicks. Nu har jag testat det första och mest färgstarka lacket ur den boxen, Livin Bikini Loca. Riktigt stark rosa 💕 Är 4 dagar sen jag satte dit dem, så några dagar till sitter de innan de ramlar bort 😅 (lyckas aldrig få dem att sitta längre än 6 dgr)
Gel iQ Mini LedLamp + Adapter Depend Gel iQ Mini LedLamp + Adapter
Gel iQ Nail Polish High Shine Cleanser Step 5 35 ml
Gel iQ Nail Polish Pre-Cleanser Step 1 35 ml
Nikki
Beauty Pro
11/02/25-12:20
Med blicken i fokus 👀 -  🧡 ORANGE 🧡  Paletten är Morphe's
Med blicken i fokus 👀 - 🧡 ORANGE 🧡 Paletten är Morphe's 35T Sweetest Tea Artistry Palette och skuggorna jag använt heter Flaming Hot och Grab Drinks. Och genast blev tisdagen lite roligare! 😁🧡
Brow Gel Clear
Intense Eye Marker Waterproof Black
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Black
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
11/02/25-09:09(redigerad den 11/02/25-09:13)
🤎Brown🤎  Kände först att jag misslyckats helt med
🤎Brown🤎 Kände först att jag misslyckats helt med ögonskuggan men den såg inte så farligt dålig på bild ändå. Det är längesedan jag använde mitt Kylie Lip Kit men nu var det dags!
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
Matte Lip Kit 802 Candy K
Christina
Beauty Star
10/02/25-17:47
Dagens look 🤍
Dagens look 🤍
Sandra
Beauty Star
10/02/25-12:20(redigerad den 10/02/25-12:46)
Hejhej!   Det finns ingen i min omgivning som inte vet att
Hejhej! Det finns ingen i min omgivning som inte vet att jag älskar mello. Varje år när det är mello-säsong är jag som ett barn på julafton. Jag ÄLSKAR det. Schlager är det bästa som finns i musikväg - hade jag valt en genre att lyssna på resten av livet är det schlager. Här har jag gjort en färgglad look inspirerad av Melodifestivalens logo. Det är glitter - det är glamour - det är Melodifestivalen. Håller på o redigera en video men ni kan snart se hur jag gör sminkningen på TikTok (ssandralange)🤩 Självklart skulle jag vilja dra med min otroliga barndomskompis Angelica - som förra året drog med mig på en deltävling. Det är faktiskt hon som tyckte att jag skulle vara med och tävla här, och tacksam är jag för det! Ännu mer tacksam ifall vi faktiskt vinner. Vi är två taggade 25-åringar som älskar schlager, dansa och har det otroligt roligt tillsammans.
Linn
Beauty Pro
10/02/25-11:45
💛Färg är frihet💛  Idag vågade jag mig på att sminka mig
💛Färg är frihet💛 Idag vågade jag mig på att sminka mig med gult. Det är lite utanför min comfort zone.
Ultimate Edit Petite Shadow Palette Brights
Fire Wings Mascara Black
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Fair Light
Teint Idole Ultra Wear C.E. Skin Transforming Bronzer 2
High Impact Easy Liquid Liner Black
Angelica
Beauty Star
09/02/25-23:16
Om jag vinner, då tar jag med mig min tvillingsyster på
Om jag vinner, då tar jag med mig min tvillingsyster på resan. Hon är min tro, mitt hopp och min allra bästa vän. Hon finns där i vått och torrt. No matter what. Vi har stått på talangjakts scen, bröllops scen, begravning, dop och fest tillsammans och sjungit. Vinner vi biljetterna till finalen så kommer vi stå och sjunga från våra platser tillsammans med finalisterna. Vi älskat att sjunga. Musik är våra liv. 🥰🙏🎤 Nu håller jag tummarna för att vi ska få göra det här tillsammans. 💕👯‍♀️🫶🪩🎤
My Way Intense EdP 30 ml
Advanced Génifique Yeux Light Pearl Eye Cream 20 ml
Revitalizing Supreme+ Youth Power Crème 50 ml