Hem
Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Heli
Beauty Star
15/02/24-18:01 (redigerad den 15/02/24-18:02)
Faux freckles, en vass liner & mörka läppar 🍂
Faux freckles, en vass liner & mörka läppar 🍂
Jessika
Beauty Pro
15/02/24-17:52
Trött idag, men valde en enkel look ändå. Gillar verkligen
Trött idag, men valde en enkel look ändå. Gillar verkligen krämen från BeautyAct och är störtförälskad i allt Ole Henriksen gör 😍
Aya
Beauty Star
15/02/24-14:53
Valentine mekup
Valentine mekup
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
alezdr01
Beauty Star
15/02/24-14:16
Lamanss
Beauty Beginner
15/02/24-11:47
Nyfunnen kärlek till märket BeautyAct. Dem har så
Nyfunnen kärlek till märket BeautyAct. Dem har så mycket bra både i smink väg och hudvård till ett bra pris. Idag vill jag höja två produkter jag nyligen klickat hem. Som tvåbarnsmamma vill jag att det ska gå fort och det ska vara så få steg så möjligt i min sminkrutin samtidigt som jag vill känna mig snygg. Jag vill gärna använda mig av produkter som är multifunktionella. BeautyAct instant tan brozer ger dig inte bara en solkysst hy, den är enkel att skulpturera ansiktet med men har också den perfekta nyansen för att användas som ögonskugga. Sist men inte minst BeautyAct Bush kit som ger lite färg och liv 🤍
Miggis
Beauty Pro
15/02/24-11:36
Bild med annan hårfärg och lite kortklippt. Jag har nog haft
Bild med annan hårfärg och lite kortklippt. Jag har nog haft alla färger i mitt hår under alla år. 💛💋💙
Hejhejsmink
Beauty Pro
15/02/24-09:04
Jag ha hittat en ny favorit bronzer som lägger sig jätte
Jag ha hittat en ny favorit bronzer som lägger sig jätte fint på själv och över en krämbronzer den är inte för pigmenterad och väldigt enkel att bygga upp
rim.abdennour02
Beauty Star
15/02/24-08:46
Min bebis fick bara med lite på bild! 🥹 Haha! Nej men
Min bebis fick bara med lite på bild! 🥹 Haha! Nej men spontan look, uttråkad på kvällen och blev sjukt nöjd! Älskar främst min clarins lip gloss i färgen plum!! Samlar på mig med clarins produkter 😍 Använder deras mascara med och gud det är min favorit mascara! Den verkligen separerar fransarna och fyller dem. Har använt många från Lancome och dem är bra för en naturlig look men tycker fransarna inte syns lika mycket då dem ’slås ihop’ mer jämfört med clarins som separerar!! Sen älskar jag estee lauders rouge! Jag är lite brunare så jag använder wicked spice och den ger en rejäl spice måste jag säga! 😎 Brukar ha svårt att hitta rouge puder då rosa är lite för starkt för min personlighet men också passar inte in med min hudton lika mycket som en mörkare färg som röd eller rödorange. Estee lauders rouge är väldigt pigmenterad. Jag stod mellan den och Dior, när jag var på kicks och testa så utgick jag främst utifrån pigmentering och jag fick ingen produkt från dior. Behövde använda mycket. Knappt ett svep på fingret räckte för båda kinderna för lagom mycket!! Vilket gör produkten prisvärd i längden!!