Hem
Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Linn
Beauty Pro
23/02/24-08:38 (redigerad den 23/02/24-08:39)
🤍Före & efter!🤍 (Ignorera mina ögonbryn, råkade plocka
🤍Före & efter!🤍 (Ignorera mina ögonbryn, råkade plocka för mycket så de är på väg att växa ut!) Tips: Det är enklare att använda en kajal till en enkel vinge än en eyeliner (tycker jag)!
Linda-Marie
Beauty Pro
22/02/24-16:23
Före och efter! Gjorde en mer seriös sminkning i dag.
Före och efter! Gjorde en mer seriös sminkning i dag.
Nikki
Beauty Pro
22/02/24-10:10 (redigerad den 22/02/24-10:13)
Budget Beauty Challenge 💰💗  TIPS! Hitta användbara
Budget Beauty Challenge 💰💗 TIPS! Hitta användbara multiprodukter, stick eller paletter. Har två stick, ett från PIXI (finns i 3 färger) och ett från Lumene (finns i två färger) som jag verkligen kan rekommendera. De kan användas som både blush och på läpparna för en naturlig och fräsch look. Båda är veganska. På bilden har jag PIXI On-the-glow Stick i färgen Fleur. 🌸
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Ilwad
Beauty Star
22/02/24-10:08
Förra helgens sminkning😍🫶🏾 har börjat tycka om eyeliner
Förra helgens sminkning😍🫶🏾 har börjat tycka om eyeliner igen!
Nikki
Beauty Pro
22/02/24-09:45 (redigerad den 22/02/24-13:39)
🌿🌸 Budget Beauty Challenge 🌸🌿  Tips! Hitta bra och
🌿🌸 Budget Beauty Challenge 🌸🌿 Tips! Hitta bra och prisvärda produktalternativ för de produkter du använder allra mest. I mitt fall concealer, mascara och brow gel. Även setting powder och setting spray har jag hittat jättebra och billiga alternativ. Finns många prisvärda varumärken att spana in om man vill spara pengar, t ex Morphe, BeautyAct, L'Oréal Paris och Lumene.
Louiseemretsson
Beauty Pro
22/02/24-08:12
🌸 MIN BÄSTA BUDGETBAS🌸  jag har hittat en bas som jag
🌸 MIN BÄSTA BUDGETBAS🌸 jag har hittat en bas som jag älskar och är budget-vänlig, faktiskt två produkter: Beautyact luminous skin primer gel tillsammans med L'Oréals serum foundation 🫶🏽 Den här kombon ger otroligt glow och ett naturligt resultat, perfekt till vardags! Ibland använder jag mig av fit me concealer men inte idag, tycker den här foundationen fungerar lika bra under ögonen 👏🏽 Har ni någon favorit budgetbas?
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
21/02/24-22:21
Dagens ig inlägg var video på denna lilla sminkningen (kan
Dagens ig inlägg var video på denna lilla sminkningen (kan vi kalla det så?) som gjordes för typ 4 år sedan🫣 Bara att bläddra för att de videon💗 Längtar så till våren🌷
Ghazal
Beauty Star
21/02/24-20:40