Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
10/03/24-20:29
Dag 10 av GMM- Graphic Makeup Month🖤 Vet nt vad jag tycker
Dag 10 av GMM- Graphic Makeup Month🖤 Vet nt vad jag tycker om denna looken men det va kul att göra! Video på ig✨
Malin
Beauty Pro
10/03/24-15:12
På helgerna brukar jag försöka utmana mig själv lite och
På helgerna brukar jag försöka utmana mig själv lite och sminka mig lite mer så som jag till vardags aldrig skulle göra. Jag tycker det är väldigt kul att vara kreativ och våga testa på nya saker. Jag kämpar dock med att få ögonskuggsprimers att fungera. Har testat både Beautyact, artdeco och nyx men tycker inte jag får till det ändå. Någon som har några tips på vad jag kan göra för fel?🌸
Linnéa
Beauty Pro
10/03/24-15:11 (redigerad den 10/03/24-15:17)
Före/Efter 🩷 För mig är hudvård den viktigaste delen för
Före/Efter 🩷 För mig är hudvård den viktigaste delen för att få en bra sminkning och look! Älskar att köra på en relativt naturlig look till vardags! Lumene CC Color Correcting Cream är guldvärt!
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linnéa
Beauty Pro
10/03/24-15:02
Nikki
Beauty Pro
10/03/24-12:51
Budget Beauty Challenge   Mer budget än så här kan det nog
Budget Beauty Challenge Mer budget än så här kan det nog inte bli. Har använt min Morphe Out & A Pout Lip Duo (läppstift och läppglans) i färgen Flirty Nude till nästan allt. Det krämiga läppstiftet har jag på läpparna men det har även fått funka som ögonskugga och blush. På läpparna även lip gloss. Både concealern och mascaran är två riktigt bra budgetprodukter som jag brukar köpa om. Lip duon från Morphe finns ej att tagga längre tyvärr.
Mary
Beauty Star
10/03/24-12:03
Älskar dessa sminkprodukter
Älskar dessa sminkprodukter
Mary
Beauty Star
10/03/24-12:00
Mina absolut favoriter för håret😍
Mina absolut favoriter för håret😍
Kim
Beauty Pro
10/03/24-09:35