Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Linn
Beauty Pro
09/03/24-10:23 (redigerad den 09/03/24-10:32)
🖤Före & efter!🖤  Tips: Glöm inte att sminka ögonbryn
🖤Före & efter!🖤 Tips: Glöm inte att sminka ögonbryn och läppar om du vill ha en komplett look. Obs! Fungerade ej att tagga produkter.
Malin
Beauty Pro
09/03/24-08:56 (redigerad den 10/03/24-14:33)
🌸 Clean girl makeup på begränsad budget 🌸 Idag fick det
🌸 Clean girl makeup på begränsad budget 🌸 Idag fick det bli en snabb sminkning med mina absoluta budget-favoriter.
Bleona
Beauty Star
09/03/24-08:27
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Bleona
Beauty Star
09/03/24-08:22
Bleona
Beauty Star
09/03/24-08:16
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
08/03/24-20:48 (redigerad den 09/03/24-02:20)
✨Före & Efter✨ Min bas routine är väldigt snabb, enkel
✨Före & Efter✨ Min bas routine är väldigt snabb, enkel och billig! Det enda jag använder är concealer, rough, ögonskugga och läpp olja. (*host host* om jag inte haft blekta bryn så skulle en bryn produkt även varit med).  Nyx concealer är den bästa jag använt på min torra hy, och ibland smiter Loreal in om jag skulle önska mer teckning även om den har en litet torrare formula. Kräm rough är lätt och smidig, gillar både Isadora och Hickaps. Läpp olja är ett måste, det är tyvärr inte bara min hy som är torr.  💗TIPS! Ögonskugga används enbart för tightlining eller fylla frans raden lite så den blir mer markant och ser fylligare ut.  Om man använder bronzer/ contour till vardags kan man använda det istället för ögonskugga för att spara lite pengar ;) Eller skuggan som bronzer/ contour också. 
Ida @creativenextraida
Beauty Pro
08/03/24-20:20
Dag 8 på GMM - Graphic Makeup Month⭐️ Videon finns på
Dag 8 på GMM - Graphic Makeup Month⭐️ Videon finns på Instagram som vanligt💗
Mariam
Beauty Pro
08/03/24-18:32
Glitter 🔥🌞🌞☀️