Hem
Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairPerfumeLipsTävlingHållbarhetMorningroutineNightroutineBeauty TesterNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty Awards
Carmen
Beauty Pro
13/07/23-16:07
Älskar älskar älskar StTropez self tan mist! Så naturlig
Älskar älskar älskar StTropez self tan mist! Så naturlig färg och doftar väldigt gott! Lite mascara sen, fylla i brynen och spf50 på läpparna
Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist 80 ml
Lash Sensational Sky High Mascara Black
Brow Wiz Taupe
Charlotte
Beauty Pro
12/07/23-19:38
Ögonmake-upen är består av Lancôme's Hypnose Drama 01 Black
Ögonmake-upen är består av Lancôme's Hypnose Drama 01 Black resten är Lancôme kajal. Den solkyssta hyn är från St Tropez' Self Tan Purity Mist och en touch av Laura Mercier's rouge. Blushern höjer upp och funkar som bronzer också. 😊✨️
Self Tan Purity Bronzing Water Face Mist 80 ml
Suman
Beauty Star
12/07/23-13:18
Linda-Marie
Beauty Pro
11/07/23-21:11
Före och efter! Bronzed look här har jag jobbat i lager med
Före och efter! Bronzed look här har jag jobbat i lager med bronzer. Först har jag tagit kräm bronzer sedan puder bronzer och sedan en skimmrig bronzer, och avslutat med en guldig highlighter. #makeup
Pressed Bronzing Powder 300 Toasty
Cream Bronzer Golden Tan
Highlighter Iced Out
Blush Divine Radiant Lip & Cheek Color Foxglove
35A Up ‘Til Dawn Artistry Palette
Amanda
Beauty Pro
11/07/23-20:29
Ibland låter jag lösögonfransar göra looken, oftast när jag
Ibland låter jag lösögonfransar göra looken, oftast när jag inte har så mycket tid. Men man kommer långt på ett par snygga lösögonfransar och gloss 👌🏼 När jag gick makeuputbildningen fick vi ofta öva på snabba sminkningar. Vi valde ut något vi ville fokusera på och lyfta fram hos oss själva, ställde klockan på 15 minuter och satte igång. Det är ett roligt och smart sätt att öva och utmana sig själv på, dels för att lära sig att bli effektiv men också att lära sig se hur man kan framhäva drag på sig själv och hos andra.
Full-On Plumping Lip Polish Sophia
Naked False Lashes 429
Matilda
Beauty Pro
11/07/23-19:09
💙💙
💙💙
Cosmos Eye Shadow Palette
Carolina
Beauty Star
10/07/23-16:51 (redigerad den )
Några av mina absoluta favorit produkter just nu som gör min
Några av mina absoluta favorit produkter just nu som gör min bas så fin🤍 verkligen avgudar min foundation från Fenty Beauty men sommaren kom och helt plötsligt passade inte färgen😅 väldigt tacksam för dropparna från BeautyAct så jag kan justera färgen under sommaren. Också helt såld på lip stains speciellt från Fenty Beauty!! Om ni inte testat så gör det 🥰
Pro Filt'r Instant Retouch Primer Soft Matte
Mixologist Hyaluronic Foundation Drops 02
Silky-Soft Blush Date Night
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Radiant Shimmer Spray Pink
Poutsicle Hydrating Lip Stain Strawberry Sangria
All Nighter Setting Spray 118 ml
Violetta
Beauty Star
10/07/23-12:10
MIN ABSOLUTA GO TO CONCEALER. Köpt om den här så många
MIN ABSOLUTA GO TO CONCEALER. Köpt om den här så många gånger. TILL ALLA MINA PÅSAR UNDER ÖGONEN GIRLIES! TJIS IS FOR YOU! Jag har då extrema ringar under ögonen ibland och oavsett concealer lyser mörkheten igenom. MEN DENNA. Denna är så fulltecknade samtidigt som man inte behöver mycket produkt alls. Den creasar inte trots att jag är extremt torr under ögonen. Och jag bara älskar den. Vet inte hur många gånger jag köpt om den, men de kommer ja fortsätta att göra
Bare With Me Concealer Serum 3 Vanilla