/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
AnnaML
Beauty Pro
26/03/24-11:03
🥚🐣 Före och efter 🐥🐤 Min hy verkar ha en naturlig kulör
🥚🐣 Före och efter 🐥🐤 Min hy verkar ha en naturlig kulör av rosa, och det i kombination med blå ögon. Med det som utgångsläge, går det ens att göra en kaffe look? Jag är i valet och kvalet av att försöka med en massa brun contouring eller bara ge upp! Som ni ser på bilderna, så med lite smink blir det noll kaffe (möjligtvis latte), och med mycket smink blir det halloween! (och jag blir trött och uppgiven...) What liksom?! 😂 Jag vet att det är tävling nu, men är det nån som har något bra tips att komma med? Så jag hamnar på rätt spår liksom... Någon mer än jag som kämpar med detta dilemma? 😔
Linn
Beauty Pro
26/03/24-10:23(redigerad den 26/03/24-10:26)
🌷Före & efter🌷  Tips: Testa IsaDoras nya contour
🌷Före & efter🌷 Tips: Testa IsaDoras nya contour stick, väldigt lättanvänd och fin kall färg (har nummer 30 Cool Beige). Går ej att tagga…
Lip Gloss Amber Sparkle
Luminous Complexion Concealer 01C
Natural Glow Multi-Stick 2 Fresh Pink
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Burgundy Haze
Nikki
Beauty Pro
26/03/24-10:19
🤍 Clean Girl Look 👀🤍  Tips! En ljus nästan vitskimrande
🤍 Clean Girl Look 👀🤍 Tips! En ljus nästan vitskimrande ögonskugga ger en väldigt ren look. Vit (eller annan ljus) ögonpenna på vattenlinjen förstorar ögat och ger en piggare blick. Effekten blir störst med en vit dock och nej, jag tycker inte att det ser onaturligt.
Suggested missionSe alla
Var snabb!
Dela din semesterlook! 🤩
28
Jessika
Beauty Pro
26/03/24-10:18
Testade att göra en espresso-look med en touch av glansigt
Testade att göra en espresso-look med en touch av glansigt rosa läppar. Hittade inte exakta produkter när jag skulle tagga: - Kylie Jenner Gloss Drip Besitos - Make Up Store Dream Girl Lipstick - Benefit 24-HR Brow Setter - Lancôme idôle Lash Mascara - Idun Minerals Norrsken Foundation Freja - Nars Afterglow Liquid Blush Orgasm - Technic Mystic Mauves Ögonskuggepalett
Plumping Gloss 110 Moody Queen
Precisely, My Brow Wax - Full-pigment Sculpting Brow Wax 5
Lash Idôle Mascara Kit
Liquid Blush Orgasm
Liquid Mineral Foundation Norrsken Freja
Annika
Beauty Pro
26/03/24-10:15
Min Clean Girl Beauty Look, använde min BB Cream, lite
Min Clean Girl Beauty Look, använde min BB Cream, lite rouge, en svag nyans av ögonskugga och Läppglans. Blev så fint.
Restore Calm BB Cream 01C
Rose Mania Eyeshadow Quad
High-Impact Lipgloss Nude You
Malin
Beauty Pro
20/03/24-11:08
🫧 Before and after 🫧 Idag passade jag på att testa min nya
🫧 Before and after 🫧 Idag passade jag på att testa min nya blush från Kylie. Väldigt nöjd 🙌🏼
Pressed Blush Powder 336 Winter Kissed
Mariam
Beauty Pro
20/03/24-08:49
Espresso Makeup ☕️😍
Espresso Makeup ☕️😍
Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Linn
Beauty Pro
20/03/24-07:52(redigerad den 20/03/24-07:53)
☕️Espresso Makeup☕️
☕️Espresso Makeup☕️
Modern Renaissance Eyeshadow Palette
Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black
Dipbrow Pomade Taupe
Crayon Mellow Mauve
Satin Lipstick Haze
Luminous Complexion Concealer 01C