Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Love
Beauty Pro
26/03/24-19:23
En go to look för mig!! Eyeliner och en brunare läpp...
En go to look för mig!! Eyeliner och en brunare läpp... funkar alltid 😍
Irena
Beauty Pro
26/03/24-12:27 (redigerad den 27/03/24-21:20)
Jag försökte mig på espressolooken, men kom bara till
Jag försökte mig på espressolooken, men kom bara till cappuccino 😄 lovar att göra ett bättre försök nästa gång då jag var en av de som röstade på att vilja göra den sminkningen. Fick lite 90:s vibes i helgen med brun läppenna och läppglans i beiga toner. Nostalgin återkommer varje vår …. 🙈
Irena
Beauty Pro
26/03/24-12:16
Länge sen det gick att posta något här och en hel del olika
Länge sen det gick att posta något här och en hel del olika looks hann det bli. Denna är en av dem. Hade verkligen saknar en fulltäckande bas så här blev det en blandning av Teint Idole ultra wear och Mac studio waterweight foundation. Köpte en mörkare nyans av den sista för att kunde blanda ihop en perfekt nyans inför vår och sommar.  Den resterande sminkningen fick hållas naturlig och jordig 🌿 blushet från Mac är o nyansen Faux Sure. Tror den är på väg att utgå för den finns inte på Kicks, men taggar själva artikeln då det finns massa andra fina nyanser.
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
26/03/24-12:02
Eyeliner idag!
Eyeliner idag!
Nikki
Beauty Pro
26/03/24-12:01
Före och Efter   Tar gärna en kort promenad på morgonen om
Före och Efter Tar gärna en kort promenad på morgonen om jag inte måste iväg riktigt tidigt. Rengör inte heller ansiktet utan låter kvällens fukt fyllas på med en dagkräm. Tips! Underskatta inte vad fukt och frisk luft kan göra för ditt utseende. Rosig hy och pigg blick alldeles gratis och dessutom härligt för ditt välmående. Hinner du inte promenera prova att drick ditt morgonkaffe eller te ute på balkongen eller i trädgården och inte bara på sommaren. Använd en foundation med lätt täckning dagtid så att din hy kan stråla igenom. ⭐️
Malin
Beauty Pro
26/03/24-11:32
Enkel vardagssminkning med mina favoritprodukter ✨
Enkel vardagssminkning med mina favoritprodukter ✨
Anna
Beauty Pro
26/03/24-11:03
🥚🐣 Före och efter 🐥🐤 Min hy verkar ha en naturlig kulör
🥚🐣 Före och efter 🐥🐤 Min hy verkar ha en naturlig kulör av rosa, och det i kombination med blå ögon. Med det som utgångsläge, går det ens att göra en kaffe look? Jag är i valet och kvalet av att försöka med en massa brun contouring eller bara ge upp! Som ni ser på bilderna, så med lite smink blir det noll kaffe (möjligtvis latte), och med mycket smink blir det halloween! (och jag blir trött och uppgiven...) What liksom?! 😂 Jag vet att det är tävling nu, men är det nån som har något bra tips att komma med? Så jag hamnar på rätt spår liksom... Någon mer än jag som kämpar med detta dilemma? 😔
Linn
Beauty Pro
26/03/24-10:23 (redigerad den 26/03/24-10:26)
🌷Före & efter🌷  Tips: Testa IsaDoras nya contour
🌷Före & efter🌷 Tips: Testa IsaDoras nya contour stick, väldigt lättanvänd och fin kall färg (har nummer 30 Cool Beige). Går ej att tagga…