/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sofia
Beauty Pro
14/11/24-06:39
Dagens look blev enkel. Diskret brunt glitter på ögonlocken
Dagens look blev enkel. Diskret brunt glitter på ögonlocken och mitt absoluta favoritläppstift på läpparna. Färgen heter Kiss of life och säljs endast på LHs hemsida men jag taggar Fantastick ändå. 😊 Testade även att göra någon form av space buns, de ser bättre ut i verkligheten haha. Får öva på att få dem lite mer jämna.. 😅
Sparkl Multi-Use Liquid Eyeshadow Glitz
Fantastick Multi-Use Lipstick And Cream Rouge Famous
Rebecca
Beauty Pro
13/11/24-21:24
Helgens sminkning när man jobbade i baren😍 och är nu
Helgens sminkning när man jobbade i baren😍 och är nu verkligen taggad för #black week på kicks mycket bra erbjudanden
Intense H2O Proof Eyeliner Pen Jet Black
The New Natural Single 02
Instant Lift Brow Pencil Neutral Brown
Hydrating Camo Concealer Light Peach
Studio Fix Sculpt and Shape Contour Palette Medium Dark/Dark
Halo Glow Liquid Filter 2 Fair/Light
Alaa
Beauty Pro
13/11/24-19:37
Max Factor Miracle Pure Skin Reset 2 in 1 Serum Foundation
Max Factor Miracle Pure Skin Reset 2 in 1 Serum Foundation är en innovativ produkt som kombinerar foundation med hudvårdande serum, vilket gör den till ett idealiskt val för dem som önskar en naturlig täckning samtidigt som huden får näring. Med tillskott av 2% niacinamid och bisabolol har denna foundation särskilda fördelar för hudens hälsa och utseende samt en ljuvligt doft. Niacinamid är känd för sina hudförbättrande egenskaper, särskilt när det gäller att jämna ut hudtonen och minska synligheten av porer och fina linjer. Bisabolol, å andra sidan, är en lugnande ingrediens som kan motverka irritation och ge huden en friskare lyster. Tillsammans skapar dessa ingredienser en foundation som inte bara täcker, utan aktivt arbetar för att förbättra hudens kvalitet över tid. Sammanfattningsvis är Max Factor Miracle Pure Skin Reset 2 in 1 Serum Foundation ett utmärkt val för den som vill kombinera makeup och hudvård i ett. Med sin vårdande formula och naturliga finish ger den både omedelbart och långvarigt resultat, vilket gör den väl värd att testa. Förpackningen känns lyxig med sin glasflaska och pipett, vilket underlättar en hygienisk och exakt dosering. Pipetten är användarvänlig och gör det enkelt att få rätt mängd produkt utan spill
Miracle Pure Serum Foundation 5 Medium
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Star
13/11/24-18:57
Tolka looken – Retro Revival Christmas Edition ⛄️🎄
Tolka looken – Retro Revival Christmas Edition ⛄️🎄 @Jonna och @Sofia 🙏🏼
Linda-Marie
Beauty Pro
13/11/24-13:12
Har inte mått så bra på senaste har haft problem med min
Har inte mått så bra på senaste har haft problem med min hälsa och varit väldigt nedstämd. Så har inte kännt att jag orkat eller har haft så stor lust att göra någon kreativ sminkning, men här om dagen gjorde jag denna enkla sotning! Kreativa sminkningar kommer komma men så länge får det bli denna lite enklare look!
Bronze Pressed Powder Palette
Daybreak Palette
ReDimension Hydra Powder Blush Refill Kir Royale
Karin
Beauty Pro
13/11/24-10:30(redigerad den 13/11/24-10:44)
Testade en glamig look Använde en ögonskuggepallett från
Testade en glamig look Använde en ögonskuggepallett från lasplash
Becca Under Eye Brightening Corrector 01 Fair/Light
Cali Contour & Highlighter Face Palette Light Medium
Masterpiece Max Mascara 001 Black
Inliner Kajal Waterline 50 Satin White
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Fair
Linn
Beauty Pro
13/11/24-09:25(redigerad den 13/11/24-09:56)
🎧Onsdagslook🎧
🎧Onsdagslook🎧
Matte Lip Kit 700 Bare
Natural Glow Multi-Stick 2 Fresh Pink
The Wonder Base Stick 2C Champagne
Anna
Beauty Star
12/11/24-17:56
Ibland orkar jag inte fixa burret, då kramar jag i denna
Ibland orkar jag inte fixa burret, då kramar jag i denna produkt i blött hår och låter det lufttorka 🙋🏼‍♀️😀
Curl Cream 150 ml