/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Emma
Beauty Pro
21/11/24-14:50
Här är min tolkning av en julig retrolook. Det var en ny
Här är min tolkning av en julig retrolook. Det var en ny stil för mig men jättekul att prova på😊 Rolig idé!  @AnnaML @Alva
Karolinahj
Beauty Star
21/11/24-12:44
Bästa makeup prylen!   Gör att sminket håller hela dagen.
Bästa makeup prylen! Gör att sminket håller hela dagen. Tips: 1. Innan du blandar ut din foundation så kan du spraya över ansiktet för att då extra hållbarhet. 2. Peppra med tonvis av settingspray som avslutning, ta sedan en hårfön eller en fläkt och blås i ansiktet. Glowet nu kommer ha sedan är MAGISKT.
Karolinahj
Beauty Star
21/11/24-12:40(redigerad den 21/11/24-12:41)
Svart och guld är en väldigt fin kombo! #BlackWeek
Svart och guld är en väldigt fin kombo! #BlackWeek #NewYearsLook
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Karolinahj
Beauty Star
21/11/24-12:37
Tips till att få realistiska och snygga ögonbryn!  1. Använd
Tips till att få realistiska och snygga ögonbryn! 1. Använd hårvax på ögonbrynen. Borsta och platta till för en laminerad look som håller hela dagen. 2. Använd en tunn tunn ögonbrynsliner istället för penna på så vis kunna måla dit realistiska hårstrån. Vilket gör att ögonbrynet ser fylligare ut.
mikaela
Beauty Beginner
21/11/24-00:49
Inese
Beauty Beginner
20/11/24-16:25
Hannah
Beauty Beginner
20/11/24-15:24
Mimi 🍒✨
Beauty Pro
20/11/24-13:50
Curled my hair today!!! 💞 Are you more of like straight
Curled my hair today!!! 💞 Are you more of like straight hair or curly hair girlies?!? ✨✨✨✨✨