/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Linn
Beauty Pro
02/12/24-08:49
🟤Bronzer🟤  Testar mig fram med min krämbronzer från
🟤Bronzer🟤 Testar mig fram med min krämbronzer från Anastasia.
Cream Bronzer Amber
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black
sogandlife05
Beauty Star
01/12/24-22:13
Birthday makeup, fenty beautys concealer är det bästa och
Birthday makeup, fenty beautys concealer är det bästa och det har en fin coverage.
Nikki
Beauty Pro
01/12/24-13:16
🖤 BLACK WEEK Look with a PINK twist 🌸🖤  Vad är en
🖤 BLACK WEEK Look with a PINK twist 🌸🖤 Vad är en dramatisk look? För mig är en tjockare och mer markerad svart eyeliner och knallrosa läppar tillräckligt drama medan andra säkert tycker att detta nästan är "osminkat"! 😂 Har använt flera prisvärda produkter från bl a Lumene, NYX, L'Oréal Paris och BeautyAct som jag brukar köpa om och oftast när det är rea.
Intense Eye Marker Waterproof Black
Brow Care Fixing Gel 5 ml
Infaillible More Than Concealer 320 Cool 11 ml
Pop Longwear Lipstick Shine 13 Love Pop
Fat Oil Lip Drip Lip Oil 03 Supermodel
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Nermen
Beauty Pro
30/11/24-20:36(redigerad den 30/11/24-20:42)
"Tropisk Elegans med Naturlig Skönhet 🌿✨"  Den här looken
"Tropisk Elegans med Naturlig Skönhet 🌿✨" Den här looken är inspirerad av naturens skönhet med tropiska toner och en sofistikerad touch. Sotade ögon i varma bruna nyanser kombineras med definierade bryn, rosiga kinder och matta läppar för att skapa en look som känns både jordnära och lyxig. Nyckelprodukter för att skapa denna look: 👁️ Huda Beauty Naughty Nude Eyeshadow Palette – för de varma och sotade ögonen. ✨ Estée Lauder Double Wear Foundation – för en långvarig och felfri bas. 💖 NARS Blush i nyansen Torrid – för en naturligt rodnande finish. 💄 MAC Matte Lipstick i nyansen Velvet Teddy – för en mjuk och neutral läppfärg. 🌟 Charlotte Tilbury Airbrush Flawless Setting Spray – för att hålla looken fräsch hela dagen. Denna look är perfekt för sommarens fester eller när du vill ta med dig tropisk elegans till vardagen. Vad tycker ni om denna tropiska inspiration? #KICKSBeauty #TropicalGlam #NaturalElegance #MakeupInspo #SmokeyEyes
Annika
Beauty Pro
30/11/24-13:14
Min Beauty Look i dag lördag. Nya Eyeshadow Primer och
Min Beauty Look i dag lördag. Nya Eyeshadow Primer och mascara testade och vilken skillnad. Jag bjuder på mig själv, mogen hud, men oj så otroligt roligt med makeup.
Photo Finish Intensify 24 Hour Eye Shadow Primer 10 ml
Lash Power Mascara Black-Onyx
Natural Glow Fluid Foundation 0.5 Light
Natural Glow Blush 2 Berry Glow
Natural Glow Bronzer 2 Arctic Sun
Natural Glow Skin Tone Perfector 1 Honey Glow
Natural Glow Moisturizing & Illuminating Primer 20 ml
Cosmos Eye Shadow Palette
Satin Lipstick Rose Dream
Linda-Marie
Beauty Pro
30/11/24-12:48
Dreams of pearls!  🖤Black midnight look  Igår jobbade jag
Dreams of pearls! 🖤Black midnight look Igår jobbade jag hela dagen på Black Friday! Klädkoden var fancy black, svart är inte den vanliga färgen för mig 🤪, så jag behövde piffa med glitter och pärlor så det kändes mer jag. Så här är min look ifrån igår!
Daybreak Palette
ReDimension Hydra Powder Blush Refill Kir Royale
Elisabeth
Beauty Pro
30/11/24-12:32
Med Elf Halo Glow som bas, tillsammans med Hickaps nya
Med Elf Halo Glow som bas, tillsammans med Hickaps nya foundation sticks, bronzer och blush, kan du inte misslyckas. Avsluta med Iduns setting spray, och du är redo för dagen! Tänkte köpa halo glow nu när det är black week:)
Halo Glow Liquid Filter 3.5 Medium
Ready Set Fix 100 ml
The Wonder Stick Blush - Limited Edition Coralicious
The Wonder Base Stick 2W Natural
The Wonder Stick Highlighter Sandy Glow
Linn
Beauty Pro
30/11/24-09:17(redigerad den 30/11/24-09:44)
💥LÖRDAG💥  Idag använde jag min ”sommarfoundation” för att
💥LÖRDAG💥 Idag använde jag min ”sommarfoundation” för att jag kände för det.
Natural Glow Fluid Foundation 0.5 Light
Cream Bronzer Amber
Radiant Cream Colour Stick Blush Spring Fling
Hella Thicc Volumizing Mascara Cuz I'm Black
Daybreak Palette
Dior Addict Lip Glow Oil 000 Universal Clear