/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Sarab
Beauty Star
26/11/24-00:21
Ögonbryn gelé
Ögonbryn gelé
Mini Brow Gel Clear
Christine Carlberg
Beauty Pro
25/11/24-20:00(redigerad den 25/11/24-20:02)
🖤 Midnight Beauty Challenge 🖤 Rött och lila är en sån
🖤 Midnight Beauty Challenge 🖤 Rött och lila är en sån snygg kombo tycker jag! 😍 Här har jag använt mig av LH Cosmetics Anger Mood Crayon på vattenlinjen och jag älskar det! Mer färg åt folket💃🏼✨ Nu under black week ska jag passa på att fylla på kittet med fler Crayons, speciellt Anger Mood och Siren! 🥰
Rebecka
Beauty Pro
25/11/24-14:49
Något jag absolut rekommenderar att alla har hemma är LH
Något jag absolut rekommenderar att alla har hemma är LH cosmetics crayons och ögonskuggor! Älskar att det går att få till ett sånt här resultat även när tiden är knapp 😍 Så är du ute efter eyeliner/läppenna eller ögonskuggor nu under black week, ta en kik i hyllorna för LH cosmetics, det ska absolut jag göra då min favorit crayon Soft behöver fyllas på!
Blomma Palette
Crayon Siren
Crayon Soft
Instant Brow Lift Wax
Suggested missionSe alla
Var snabb!
No makeup Makeup look 🤩
35
Rama
Beauty Pro
24/11/24-23:58
Arezo
Beauty Star
24/11/24-23:53
Blev så nöjd med sminket och håret( gjord av mig själv) 💙
Blev så nöjd med sminket och håret( gjord av mig själv) 💙
Rama
Beauty Pro
24/11/24-23:30(redigerad den 24/11/24-23:31)
Brun ögon smink 😍!  Vad tycker ni?
Brun ögon smink 😍! Vad tycker ni?
Afterglow Irresistible Eye Shadow Palette
Nermen
Beauty Pro
24/11/24-12:48
Den här looken är inspirerad av klassisk sofistikation och
Den här looken är inspirerad av klassisk sofistikation och lyx, där fokus ligger på djärva ögon och glansiga, definierade läppar. Den sotiga ögonmakeupen förstärker blicken och ger en mystisk känsla, medan de nude-glossiga läpparna balanserar looken med en modern och elegant finish. Nyckelprodukter för looken: 👁️ Urban Decay Naked Smoky Palette – för de perfekta sotade ögonen. 💋 Fenty Beauty Gloss Bomb i nyansen Fenty Glow – för den högglansiga läppfärgen. ✨ Dior Forever Skin Glow Foundation – för en jämn och naturligt strålande bas. 👩‍🎤 Anastasia Beverly Hills Dipbrow Pomade – för fylliga, välformade bryn som ramar in ansiktet. Den här looken passar perfekt för en elegant kväll eller en fotografering där du vill skapa ett statement med din makeup. Vad tycker ni? En tidlös klassiker eller en modern tolkning av glamour? #KICKSBeauty #GlamLook #LuxuryMakeup #SotadeÖgon #Elegans
Nermen
Beauty Pro
24/11/24-12:26