Hem / Beauty Looks

Beauty Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Safija
Beauty Pro
10/04/24-08:14
Va tycker ni om denna sminkningen? 🦋
Va tycker ni om denna sminkningen? 🦋
Nikki
Beauty Pro
10/04/24-07:53 (redigerad den 10/04/24-08:30)
🍑 Budget Beauty Challenge 🍑  Tips 1: Testa att använda din
🍑 Budget Beauty Challenge 🍑 Tips 1: Testa att använda din concealer som ögonskuggsprimer. Ett billigare alternativ som oftast funkar bra. Tips 2: Använd din ögonskugga som eyeliner. Du kan skapa en enhetlig look och får också väldigt många färger att variera med. Om du vill och vågar! 😃 Använd en smal liten pensel som du gärna får fukta lite först (med vatten eller setting spray) så tycker åtminstone jag att det håller bättre. Använt mig av BeautyActs Vibrant To Go Eyeshadow Palette ( kan tyvärr inte tagga den ).
Linn
Beauty Pro
10/04/24-06:42 (redigerad den 10/04/24-06:46)
Idag skippade jag foundation och sminkade fräknar för första
Idag skippade jag foundation och sminkade fräknar för första gången för att testa. Tycker att det ger en somrig look men kanske ska våga lite mer nästa gång. Jag använde penseldelen på Pro Tip Brow från BeautyAct för att göra fräknarna.
Suggested mission Visa alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Linn
Beauty Pro
09/04/24-06:58
🌞Före & efter🌞  Tips: Använd en neutral läppenna innan
🌞Före & efter🌞 Tips: Använd en neutral läppenna innan ditt läppglans för en mer markerad läpp-look.
Camilla
Beauty Star
08/04/24-19:07
När man inte hinner (eller vill) tvätta & styla om håret
När man inte hinner (eller vill) tvätta & styla om håret så är alltid en low slick bun ett snyggt alternativ! Går fort att bara borsta bak håret, sätta i en boll och släta ut med produkt, typ gelé eller vax ✨
Jessika
Beauty Pro
08/04/24-12:13
En liten färgklick såhär till våren. Grön eyeliner från
En liten färgklick såhär till våren. Grön eyeliner från essence och Vatn mascara från Idun 💕
Nikki
Beauty Pro
08/04/24-07:36
💰 Budget Beauty Challenge 💰  Kampanjer och erbjudanden i
💰 Budget Beauty Challenge 💰 Kampanjer och erbjudanden i all ära men mitt bästa tips är att våga prova budgetalternativ. Man kan bli besviken men mycket oftare tycker jag att man blir förvånad och väldigt positivt överraskad.
Linn
Beauty Pro
08/04/24-07:29
👁️Före & efter👁️  Tips: Skina & glittra i vår!
👁️Före & efter👁️ Tips: Skina & glittra i vår! Glöm inte en skimrande highlighter, ett glittrigt läppglans & glowy settingspray.