/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
sara.sandberg05
Beauty Star
02/01/25-17:12(redigerad den 02/01/25-17:14)
Min håruppsättning på julafton!
Min håruppsättning på julafton!
Genesis Defense Thermique 150 ml
All Inclusive Hair Treatment 100 ml
Charlie
Beauty Pro
02/01/25-13:39
GOTT NYTT ÅR🤩🔥 Denna gången utmanande jag migsjälv med en
GOTT NYTT ÅR🤩🔥 Denna gången utmanande jag migsjälv med en Smokey eye, det höll ändå i 7timmar 🎇 använde mig av Lancôme French Nude & LH cosmetics Sparkl.
Rebecca
Beauty Pro
01/01/25-14:04
Min nyår blev lugn med jobb och sen mys med familjen framför
Min nyår blev lugn med jobb och sen mys med familjen framför tv med god mat☺️ Men ville ändå piffa till mig lite så blev snabbt i bilen att fixa med en ögonskuggspenna och eyeliner i glittrigt silver🥰 Läpparna blev rosa med tre olika nyanser varav två glittriga glans. Hoppas alla hade en fin nyår🎊
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 0.5 Light
Mini Laguna Bronzing Powder 01
Colossal Curl Bounce Waterproof Mascara Very Black
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Space Diamond
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Shaiy
Beauty Pro
01/01/25-12:57
Jag är så tacksam över alla fina julklappar jag fick i år.
Jag är så tacksam över alla fina julklappar jag fick i år. Har alltid varit mån om bra hårvårdsprodukter och i år fick jag många favoriter men även helt nya produkter jag önskade mig. Bland dessa fick jag ÄNTLIGEN en alldeles egen GHD och ojjjj vad den är bra! rekommenderar den starkt till alla er som är nyfiken på en ny locktång, inte nog med att den är varm och redo på typ 5 sekunder, den ger även håret en sån otrolig lyster 😍⭐. Till detta använde jag en annan ny favorit jag fick i julklapp, nämligen glimmer shine från Moroccanoil. Den har en otrolig doft (deras klassiska), men även att den ger sjuk lyster. Älskar misten på sprayen och jag upplevde inte att man behövde så mycket hårolja efter. TIPS TIPS TIPS Hoppas ni alla fick en fantastisk jul och nyår! ✨💓
Curve - Classic Curl Tong 26mm Curve® Classic Curl Tong
Hydrating Shampoo & Conditioner Duo 500 ml
Glimmer Shine Spray 100 ml
Elixir Ultime L’Huile Originale Hair Oil 30 ml
Rebecka
Beauty Pro
31/12/24-20:06(redigerad den 31/12/24-20:07)
Brukar alltid köra på silver på nyår men den här gången blev
Brukar alltid köra på silver på nyår men den här gången blev det något annat! Gott nytt år till er alla 🥰
Irena
Beauty Pro
31/12/24-18:24
Sista dagen på året passar jag på att gå tillbaka i tiden
Sista dagen på året passar jag på att gå tillbaka i tiden till de färger jag flitigt använde när jag startade min resa inom beautyvärlden. När jag var 16 år gammal så var J.Lo min idol och Girl crush (det är hon visserligen idag också.. tackar inte nej till henne liksom 😅) och då var det inne med grön eyeliner/penna, bruna caramelltoner på läpparna och bruna blush som gjorde att man såg sådär lite tanned ut året om. 20 år senare och mycket har förändrats. Nu måste man tänka på grå utväxt, antirynkkrämer och att anpassa sminket till sammanhanget. Jag är dock sååå glad över att detta forum finns där vi beautynördar kan samlas och dela med oss av allt det goda i livet när det kommer till smink, doft och hudvård. Ni har inte gjort det lätt för min plånbok 😅.. men har lovat mig själv att under 2025 sluta upp med spontanköpen och att testa nyanser i butik innan de klickas hem. Gott nytt år alla fina! Vi ses på forumet 2025 med massa nya tips bakom hörnet ❄️🎉🥳🥂🥰
Lash Idôle Mascara Black
Contour Kajal 65 Forest Green
Bronze Goddess Powder Bronzer Medium Deep
Buttermelt Blush Feeling Butta
Dripglass Drenched High Pigment Lip Gloss Naked Dip
Precision Pout Lip Liner Pencil 629 Stone
Linda-Marie
Beauty Pro
31/12/24-17:13
Happy new year!   Min nyårs look på minuten har jobbat hela
Happy new year! Min nyårs look på minuten har jobbat hela dagen gjorde denna look tidigt i morse. Men även med en twist brukar inte ha nude läppstift eller endast kalla neutrala toner.
The Lash Creator
Pressed Blush Powder 336 Winter Kissed
Glow Seeker Highligher Ethereal
Sofia
Beauty Pro
31/12/24-16:28(redigerad den 31/12/24-16:29)
Förbeställde LH cosmetics nya Artistick i färgen Muse
Förbeställde LH cosmetics nya Artistick i färgen Muse (släpps i januari) och det är verkligen den perfekta blushfärgen! 😍 Brukar föredra puderprodukter men jag älskar detta stick. Det har fint glow och gick hur bra som helst att applicera ovanpå puder, känns inte klibbigt heller. Det går så klart även att använda på läpparna, det ska jag testa nästa gång jag sminkar mig! 💋
Creator Palette
Hypnôse Drama Mascara 01 Black
Infinity Palette