/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Isabelle
Beauty Star
08/01/25-01:05
Tänkte dela med mig av produkter jag använder typ dagligen
Tänkte dela med mig av produkter jag använder typ dagligen som verkligen är så fina!
The Face Glue Primer 35 ml
Brightening Under-Eye Setting Powder 01
CC Color Correcting Cream SPF20 Foundation 00 Ultra Light
Blush Stick 42 Rose Perfection
Line
Beauty Star
07/01/25-18:46
Hejsan 👋 ny här, tänkte dela med mig av min favorit
Hejsan 👋 ny här, tänkte dela med mig av min favorit sminkning som jag gör dagligen 😃 taggade även några produkter jag alltid använder
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Superlock Brow Glue
Superstay 24H Skin Tint Foundation 5
Linn
Beauty Pro
07/01/25-10:02
Hickap Wonder Stick på både kindben och läppar. Jag använder
Hickap Wonder Stick på både kindben och läppar. Jag använder färgen Cherry Cola.
The Wonder Stick Blush Cherry Cola
Suggested missionSe alla
Bli en Makeup Master
120
Samla den exklusiva Makeup Master-medaljen!
Nikki
Beauty Pro
06/01/25-10:38
Nude GLAM ✨️🎉  Ett supersnabbt tips för att glamma upp
Nude GLAM ✨️🎉 Ett supersnabbt tips för att glamma upp naglarna. Måla en (eller några) med glitter. På bilden har jag använt ett ljust nudefärgat lack från Atelier Rouge och ett ofärgat med rosa glitter i från Depend. Just dessa säljs inte längre på KICKS men det finns många liknande att välja bland.
Cissi
Beauty Star
06/01/25-08:41
Nyårsbling!
Nyårsbling!
Nathalie
Beauty Pro
06/01/25-00:14(redigerad den 06/01/25-00:15)
En sminkning jag gjorde för en utmaning, en oil spill-look.
En sminkning jag gjorde för en utmaning, en oil spill-look. Svårt att fånga färgerna rättvist på bild. Använde mig utav LH Cosmetics Shimmer Saga.
Shimmer Saga
Linda-Marie
Beauty Pro
05/01/25-19:05
Var på bio med min son i dag och såg sonic 3. Gjorde en
Var på bio med min son i dag och såg sonic 3. Gjorde en sminkning inspirerad av shadow ifrån filmen.
Infinity Deep Palette
Glow Seeker Highligher Ethereal
Crème Lipstick 333 Not Sorry
Matte Lip Kit 103 Better Not Pout
Kim
Beauty Pro
05/01/25-18:26
Nyårssminkning med mörka läppar och lila skimrig sotning
Nyårssminkning med mörka läppar och lila skimrig sotning 🫐🍇 vad tycker ni om lila i smink? 🥰❄️