/ Makeup Looks

Makeup Looks

Ta en bild på din snyggaste, mest inspirerande look och dela med andra Beauty Talkers! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.

Beauty Looks
Mina Beauty Looks
Lägg till
AllaMakeupHudvårdDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdHårParfymBeauty HackBeauty TesterManTävlingTolka LookenHållbarhet
Senaste
Vena
Beauty Star
20/12/24-05:45
Tjejer jag köpte Milk primern för någon vecka sedan och den
Tjejer jag köpte Milk primern för någon vecka sedan och den var helt underbar!!
Hydro Grip Primer 45 ml
Vena
Beauty Star
20/12/24-05:42
alltså sjukt bra bas som jag älskar!!Tjejer spring och testa
alltså sjukt bra bas som jag älskar!!Tjejer spring och testa Nars blush och bronzer!!!
Afterglow Liquid Blush Brazen
Laguna Ultimate Face Palette I
Mini Laguna Bronzing Powder 01
Linn
Beauty Pro
19/12/24-10:30(redigerad den 19/12/24-11:10)
✨Glitter Eyes✨  Den här mascaran blingar din look perfekt nu
✨Glitter Eyes✨ Den här mascaran blingar din look perfekt nu i juletider!
Lash Sensational Sky High Washable Mascara Space Diamond
Suggested missionSe alla
Var snabb!
No makeup Makeup look 🤩
35
Nikki
Beauty Pro
19/12/24-09:58(redigerad den 19/12/24-10:00)
🎅  Min juliga look & tankar kring julen  🎅  Klassisk
🎅 Min juliga look & tankar kring julen 🎅 Klassisk svart eyeliner och röda läppar. 👄✨️ Jag är inte en person som trivs i knallrött matt läppstift, även om jag tycker det är snyggt, så jag kör på en röd nyans med lite lättare täckning och glans för att få mina läppar att kännas mig. Tycker det är viktigt att man verkligen trivs och känner sig bekväm med sin look för att fullt ut kunna njuta av och fokusera på allt annat härligt under högtiden. Familj, nära och kära, att umgås och ha tid att göra saker tillsammans, god mat, att vi som kan är generösa (handlar inte om antal eller värde på klapparna). Det kostar ju inget att ge någon lite av sin tid och sällskap. Tror att vi alla kan göra något litet för någon annan! Tänk efter för du får så mycket tillbaka. 🎄🥰🎄🎅🎄🎁
Infaillible More Than Concealer 320 Cool 11 ml
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
Intense Eye Marker Waterproof Black
Chubby Stick Moisturizing Lip Colour Balm Super Strawberry
Rêve De Miel Honey Lip Oil 10 ml
Continuous Setting Mist 82,8 ml
elsavidehult
Beauty Pro
19/12/24-09:41
Igår fick jag äran att fixa min väns vackra hår! Vi använde
Igår fick jag äran att fixa min väns vackra hår! Vi använde Ida Wargs värmeskydd samt olja och gjorde en vacker blowout🤩 Vilket svall hon har!! Nu har jag lovat att fixa hennes hår såhär på nyår, så mysigt!🥰🥰
UV & Heat Protection Spray 150 ml
Shine & Protect Hair Oil 50 ml
Linn
Beauty Pro
19/12/24-09:20
❄️Simple look❄️  Idag valde jag att skippa juligt glam och
❄️Simple look❄️ Idag valde jag att skippa juligt glam och satsade istället på ”less is more”. Endast ögonbrynsgel, mascara, concealer (jättelite under ögonen) och läppglans. Jag bjuder på min ickeperfekta hy idag!
Luminous Complexion Concealer 01C
Fire Wings Mascara Black
Dior Addict Lip Glow Oil 000 Universal Clear
elsavidehult
Beauty Pro
18/12/24-07:33
Igår fick min mamma julfina naglar❤️ Gel IQ är en sån enkel
Igår fick min mamma julfina naglar❤️ Gel IQ är en sån enkel produkt som verkligen utstrålar lyx! Jag använde färgen bardeaux lips, tipsar verkligen om startkittet som julklapp!!💋
Gel iQ Nail Polish Start Kit
Nathalie
Beauty Pro
17/12/24-12:28(redigerad den 17/12/24-12:30)
En favoritlook! På läpparna har jag LH Cosmetics Lip Crayon
En favoritlook! På läpparna har jag LH Cosmetics Lip Crayon i färgen Cherry samt ett transparent lipgloss.
Infinity Deep Palette
Lift N Snatch Brow Tint Pen Espresso
Epic Ink Liner Black
High Archiever Everyday Essentials Brow Kit Latte