Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Vendela
Beauty Star
03/03/24-11:15
1. Mitt favorit varumärke från de ovan är biotherm 🌸 2. Min absoluta favorit är biotherm bodylotion, den är sinnes! Den gör huden så mjuk och man kan inte vara utan den. Perfekt till sommarens solbränna 🧴🤍
Antea
Beauty Beginner
03/03/24-11:14
1. Mitt favoritmärke är Urban Decay 2. Självklart deras settingspray som är helt otrolig. Ger en perfekt finish till sminket och håller så bra hela kvällen!💞
Julia
Beauty Beginner
03/03/24-11:06
1. Mitt favoritmärke är kiehls! 2. Just nu älskar jag hyaluronsyra serumet samt avokado-ögonkrämen 😍 fukt fukt fukt!
Hilda
Beauty Beginner
03/03/24-11:02 (redigerad den 03/03/24-11:04)
Alla dessa produkter är helt fantastiska. IT cosmetics lägger den finaste grunden för sminken och ett fint glow, den enda cc-creamen jag behöver! Det näst viktigaste är setting sprayen - den håller verkligen hela natten. Ens konstverk på ansiktet blir till en färdig (torkad) tavla. Älskar! Slutligen så är denna parfym från Lancome min absoluta favorit. Har på den varje dag.
Hanna
Beauty Beginner
03/03/24-11:00
1. urban decay 2. Deras all nighter settingspray såklart! Sätter sminket på plats hela kvällen utan att förstöra det. Räcker länge också, så pluspoäng för det👌🏻
Fyori Berhan
Beauty Beginner
03/03/24-11:00
sand
Beauty Beginner
03/03/24-11:00
Älskar Hydra zen
evelinag_03
Beauty Beginner
03/03/24-10:58
Jag kunde inte riktigt bestämma vilket märke jag skulle välja mellan men dessa två produkter är en av mina favoriter