Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
seppanenklara
Beauty Beginner
03/03/24-15:52
1. Mitt absoluta favorit märke är Urban decay och har använt mig av olika produkter därifrån väldigt länge! 2. Min favorit från Urban decay är 100% deras all nighter settingspray!! Stor favorit!
Elizabeth
Beauty Beginner
03/03/24-15:50 (redigerad den 03/03/24-15:53)
1. Mitt favorit märke är urban decay. Håller sminket på plats. 2. Urban Decay, All nighter setting spray.
Cicci
Beauty Beginner
03/03/24-15:50
Mitt favoritmärke är Biotherm. Favoritprodukten är Life plankton body milk. Jag kan inte ha parfym på jobbet men denna mjukgörande hjälte doftar magiskt men inte för starkt.
Victoria
Beauty Beginner
03/03/24-15:46
ÄLSKAR Lancôme! Bästa märket, speciellt deras foundation Teint Idole Ultra Wear. Sitter som en smäck hela dagen, även för mig som har små fina linjer här och var.
Najat
Beauty Beginner
03/03/24-15:39
1. Mitt favoritmärke är Lancome. 2. Min favoritprodukt är parfymen la vie est Belle. En underbar söt, lyxig och elegant. Håller genom en hel dag.
Rand🍃
Beauty Star
03/03/24-15:38
Mins favoriter som doftar gott och underbart 😍
Mona
Beauty Beginner
03/03/24-15:38
VEND
Beauty Beginner
03/03/24-15:34
Mina favorit produkter är 100 % från biotherm! Litar på dom i alla lägen, mina favoriter är serumet med plankton, deras olje rengöring och flera krämer! Love it ❤️‍🔥❤️‍🔥