Hem
Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Anna Daniela
Beauty Beginner
03/03/24-08:50
Efter att ha upptäckt It Cosmetics bas och under eye concealer behöver jag inte leta längre. Inte mycket har rått på mina mörka ringar under ögonen tidigare. Supernöjd med denna kombo. Lite extra färg på ögonbrynen och jag ser 10 år yngre ut.
Tone
Beauty Beginner
03/03/24-08:50
Min favorit är La vie est belle från Lancome
Nilufar
Beauty Beginner
03/03/24-08:49
Lancome är nog ett av mina favoritmärken, ett bra urval och väldigt varierat märke. Kiehls hud/hårprodukter är top notch!
Beata
Beauty Beginner
03/03/24-08:49
Ett måste i badrumsskåpet !
Sara
Beauty Beginner
03/03/24-08:49
Perfekta everyday makeup 🤍 glowig och jämn hud, fina bryn och glossiga läppar. 💄
Saga
Beauty Beginner
03/03/24-08:48
1. mitt favorit märke är urban decay och äälsksar settingsprayen
Samantha
Beauty Beginner
03/03/24-08:48
Cc cream från It Cosmetics ger en så fin naturlig bas som håller hela dagen 🎀
Sara
Beauty Beginner
03/03/24-08:47
Produkterna från urban decay har följt med mig i flera år. Ögonskuggspaletten är perfekt för en naturlig ögonsminkning, och sprayen håller allt på plats. Jag har oljiga ögonlock och använder därför bara vattenfasta mascaror, och denna är en favorit!