Hem
Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
ritika991
Beauty Pro
15/03/24-08:48
1. I like both matte and glowy finish in foundation depending upon the season, for the coming season I would prefer a matte foundation. 2. I think shade 425c would be a good match for me in Lancome Teint Idole Ultra Wear Care and glow foundation. I like to prep my skin really well before applying makeup with heavy-duty moisturizer before starting makeup for smooth application of base products. To make my makeup last all day long I use MAC Fix+ as primer apply base products, seal them up with a translucent powder on a damp beauty blender followed by another quick application of Fix+ for smooth looking and long lasting makeup.
rim.abdennour02
Beauty Star
15/03/24-08:35
Detta är lite av min rutin, älskar min favorit blush. Rekommenderar "mörkare" blush för lite mörkare hudtoner än rosa! Funkar sååå mycket bättre, Clarins är min favorit mascara, den ger volym utan att fransarna klumpar sig! Och slutligen min favorit parfym!!😍
Vickan
Beauty Star
15/03/24-08:03
Sofia
Beauty Star
15/03/24-07:57
1. Uppskattar både glow och matt men i denna teint så får jag säga glow! 😍 2. Tror min perfekta shade skulle vara 120N!
Sofia
Beauty Pro
15/03/24-06:35
Jag skulle välja en matt bas. Foundationnyanen som jag tycker att det passar mig bäst är 120N.
Nikki
Beauty Pro
15/03/24-06:20
🍓 Lancôme JUICY TUBES 🍓
Nikki
Beauty Pro
15/03/24-06:17
🌞🌴 Beach Ready 🌴🌞
Sofia
Beauty Pro
15/03/24-06:15
Nytt från LH cosmetics – efterlängtade fransar! Ögonfranslimmet kan även användas för att fästa strass, låtsaspiercingar, glitter eller vad man än vill ha med i en kreativ sminkning. ✨️