Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Thilda
Beauty Beginner
04/03/24-02:40
Mitt favoritmärke är från goodiebagen ovan är Kiehl’s och min favoritprodukt från dem är definitiva avocado eye cream!😍 Jag har väldigt torr hy och den återfuktar perfekt!🫶🏼
Carolina
Beauty Beginner
04/03/24-01:51
Nu under grå himmel och kalla vindar drömmar jag om min rutin för sommarkysst hud med smala separerade fransar och återfuktad solskyddsfaktor!
Linnea
Beauty Beginner
04/03/24-01:12
Jag hoppas att jag vinner! Hade gjort mig så otroligt glad.
Linnea
Beauty Beginner
04/03/24-00:57
Det hade gjort mig så glad om jag kunde få vinna, då det är svårt och dyrt att köpa saker till sig.
Emelie
Beauty Star
04/03/24-00:49 (redigerad den 04/03/24-00:50)
Mitt favoritmärke är Lancome & jag älskar deras mascaror!
Ida
Beauty Beginner
04/03/24-00:33
Mitt favoritmärke är IT Cosmetics och då blir deras cc creme min favoritprodukt! <3 Ett stort fan!
Sandra
Beauty Beginner
04/03/24-00:29
Mitt absoluta favoritmärke är och har så länge jag kan minnas alltid varit Lancôme. De finns så många bra produkter från dem som jag använder och som har hängt med mig länge. Om jag måste välja en favoritprodukt från varumärket så måste jag nog säga deras concealer "Effacernes Longue Tenue Concealer". Jag har aldrig hittat någon annan concealer som kan mäta sig med denna, då den har väldigt bra täckning samtidigt som den inte blir kakig på huden.
Karolina
Beauty Star
03/03/24-23:58
Mitt favoritmärke av dessa är Urban decay. Favorit produkten från Urban Decay är deras settingspray, all nighter 🤗