Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Mariah
Beauty Beginner
04/03/24-10:53
Min absoluta favorit är Kiehl’s Ultra Facial Cream så den hamnar på förstaplatsen. Sen har jag fler favoriter bland märkena, alla får inte plats här men: It cosmetics bye bye under eye concealer är en nyupptäckt favorit. Lancome La vie est Belle parfymen som jag haft sen tonåren. Biotherm Blue Therapy pro-retinol cream är jag inne på andra burken nu och den känns som en snäll kräm på vintern för mig. Jag skulle kunna fortsätta lista flera favoriter till bland rengöring, bodylotion, del osv oxå men dom här godingarna får räcka för den här gången.
ELLIE
Beauty Star
04/03/24-10:31
Lancome's bästa produkter
Besökare #139948467
04/03/24-10:30
Mitt absoluta favoritmärke är Lancôme, återkommer gång på gång efter jag har testat annat. En ny favorit för mig är Rénergie triple serum, blandningen av de (för mig) tre bästa ämnena i samma förpackning är genial!
Amal Khadib
Beauty Beginner
04/03/24-10:20
Yvonne
Beauty Beginner
04/03/24-10:16
Vardsgslyx som jag unnar mig för att de gör gott. Samtliga produkter är underbara och tillhör mina favoriter!
Sava Tnar
Beauty Beginner
04/03/24-10:15
1. Mitt favoritmärke är Urban Decay! 2. Mitt beauty kit består av favoriterna från av dess de olika märkena som angavs!
Rebecka
Beauty Beginner
04/03/24-10:10
Mitt favoritmärke är Ralph Lauren, pga ÄLSKAR Woman EdP 😍
Mervi
Beauty Beginner
04/03/24-10:08
Favoriten är Lancôme❤️