/ Beauty Kits
Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaBlack WeekDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupHudvårdMaskTävlingPeelingHårHållbarhetParfymLäpparBeautyhackBeauty TesterMorgonrutinKvällsrutinNaglarTolka LookenGlowHudtillståndHalloweenNyårslookVeganMerry KICKS-masNyheter
Senaste
Nikki
Beauty Pro
09/12/23-20:27
Confidence In A Cream 120 ml
Your Skin But Better CC+ SPF50+ Light
Confidence In Your Beauty Sleep Serum 30 ml
Your Skin But Better Setting Spray 100 ml
2 IT Cosmetics-produkter som jag älskar och 2 jag skulle vilja testa, ett serum och en setting spray.
Tara
Beauty Beginner
09/12/23-20:27(redigerad den 10/12/23-00:19)
Dior Addict Shine Lipstick - 90% Natural Origin - Refillable 422 Rose Des Vents
Almost Lipstick Black Honey
Backstage Smooth Lash Curler
Dior Backstage Eye Palette 007 Coral Neutrals
Mitt beauty kit består utav produkter jag alltid velat testa, men aldrig känt att jag har kunnat lägga pengar på! Jag har hört och sett så mycket (speciellt på TikTok) om Diors smink samt Black Honey från Clinique 😍 jag vill så gärna vinna då jag vill vara med i att testa på trender och äntligen på något sätt ha råd med dessa produkter 🩷 en otrolig julklapp till mig och mamma 🫶🏼🩷
Emma
Beauty Beginner
09/12/23-18:41
Plump Right Back Primer + Serum 30 ml
Hydra Sheer Loose Setting Powder Translucent
On-The-Glow Blush Fleur
Alltså dröm säger jag bara😍 Jag går Natur… har inte tid att extrajobba och alla mina pengar går till mat, därav inte mycket pengar över till smink 🥲Skolluften gynnar inte sminket och därför är jag i stort behov av puder och primer och dessa är to die for🤩 En Blush skulle sitta fint då jag just nu gräver i min gamla😃 Vilken julklapp detta skulle varit🎄🥰
LinneaS
Beauty Star
09/12/23-17:42(redigerad den 09/12/23-17:43)
Lip Comfort Oil 09 Chocolate
Soothing & Barrier Support Serum 01
La Vie Est Belle Soleil Cristal EdP 100 ml
Afterglow Liquid Blush Orgasm
Jag önskar vinna dessa produkter utifrån att jag både gärna vill ha dem, samt att jag ”behöver” fylla på inom dessa områden då jag har slut.😅😢 Dock har jag valt specifika produkter som jag aldrig köpt innan. Önskar att prova lite nytt! 😍Har fått en test på Nars liquid blush i färgen ”Orgasm” i min kicks-butik som var helt fantastisk med massa glow!✨🩷
rudbergemilia1
Beauty Beginner
09/12/23-17:15(redigerad den 09/12/23-17:22)
Take The Day Off Cleansing Balm Makeup Remover 125 ml
Ari EdP Gift Box
Brush Cleansing Shampoo 250 ml
All You Need Master Kit Xmas 2023 Gift Box
Jag önskar mig detta i julklapp då jag har testat alla dessa produkter av min bästa kompis men inte riktigt har råd att köpa själv. Älskade verkligen alla produkterna och parfymen luktar makalöst! 😍⛄
rudbergemilia1
Beauty Beginner
09/12/23-17:04
Good Girl EdP 30 ml
Take The Day Off Cleansing Balm 30 ml
109 Angled Flat Top Brush
Brush Cleansing Shampoo 250 ml
My wish list 😍
Melina
Beauty Pro
09/12/23-16:18
Gel iQ Nail Polish Start Kit
7day Bohemian Nail Polish 7290 Wild Heart
7day Bohemian Nail Polish 7296 Bohemian Princess
7day Bohemian Nail Polish 7297 It's Art
Typ mitt bästa köp i år 💅🏽
zarapaz123
Beauty Star
09/12/23-15:56(redigerad den 09/12/23-16:50)
Hoola Bronzer
Radiant Creamy Concealer Vanilla
On-The-Glow Blush Ruby
Invisible Stick Sun Care SPF50
Jag har aldrig haft råd för makeup och har över åren sparat produkter jag jätte gärna vill testa, det skulle vara en fantastisk jul gåva att få dom här spännande produkter🥰 dessa produkter tror jag skulle ge min en bronzig look för den kommande vintern 🥶