Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Jeta
Beauty Beginner
03/04/24-12:24
Dom här tre produkterna tillsammans är LifeHack🌟
rim.abdennour02
Beauty Star
03/04/24-12:18
Lancóme är definitivt min favorit! Jag köpte julkalendern och använt ALLA deras produkter dem är såå bra! Älskar deras absolue moisturizer också men kunde inte hitta tyvärr! Génifique Face Serum återfukta min hud samtidigt som den läkte mina fläckar på ansiktet. Den är sjukt bra för någon med ojämn hudton! Den innehåller vitamin C och retinol gör inte lika bra jobb för mig som vitamin C då det beror på vart problemen kommer ifrån. Parfymen är perfekt för min kemi, verkligen! Den har topp noter av söthet och vanlij. Jag är inte riktigt en vanilj person men jag känner inte mycket vanilj alls! Känner en lukt av söthet, förpackningen är också söt! Måste tillägga! Älskar alla deras mascaror, många av dem ger den naturliga looken och ALDRIG haft problem med att det klumpar sig <3
Lara
Beauty Beginner
03/04/24-12:16
Felicia
Beauty Beginner
03/04/24-12:11
Dessa produkter är livet🥰
Mimi Maria Therese
Beauty Beginner
03/04/24-11:51
Lukta gott,dubbel glow o lite mascara på de! 🌞
Jessica
Beauty Beginner
03/04/24-11:49
Min absoluta favorit produkt är Your Skin But Better CC+ Nude Glow från bästa märket IT Cosmetics. Med det här kitet så är man garanterad en bra bas för en sultry look.
Amra
Beauty Beginner
03/04/24-11:42
Urban decay är en favorit, framförallt deras setting spray som är topp! 🌸💕
liirosen6
Beauty Pro
03/04/24-11:41