/ Beauty Kits
Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaBlack WeekDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupHudvårdMaskTävlingPeelingHårHållbarhetParfymLäpparBeautyhackBeauty TesterMorgonrutinKvällsrutinNaglarTolka LookenGlowHudtillståndHalloweenNyårslookVeganMerry KICKS-masNyheter
Senaste
Nathalie
Beauty Star
08/12/24-20:53
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Truth Banana Bright+ Instant Glow Moisturizer 50 ml
Self Tan Ultra Dark Violet Bronzing Mousse 200 ml
Lip Comfort Oil 01 Honey
De här produkterna ger mig en extra boost och det är en perfekt start inför 2025. Parfymen är otrolig, likaså brun utan solen. Dagkrämen från Ole Henriksen kan jag inte leva utan längre, så bra är den.
Jolyan
Beauty Beginner
08/12/24-20:52
Paradoxe EdP 50 ml
My Way Intense EdP 30 ml
Vill ha mina favorit parfymer som julklapp
Vera
Beauty Beginner
08/12/24-20:51
Paradoxe EdP 50 ml
Xtra Large Bombshell Volumizer Styling Mousse 200 ml
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Ambient Lighting Palette Golden Rose Edit
Dessa produkter är mina go-to!! Älskar hur fint glow allt ger, även parfymen ger ett glow i själen. Jag skulle väldigt gärna vilja vinna då det är väldigt dyrt att keep up med sina favoriter😚😚
Nova
Beauty Beginner
08/12/24-20:47
Stina
Beauty Beginner
08/12/24-20:47(redigerad den 08/12/24-20:51)
Libre Le Parfum 50 ml
Donna Born In Roma Intense 50 ml
Good Girl EdP 30 ml
Shaping Essentials Bamboo & Charcoal Infused Travel Brush Set
Vem älskar inte att lukta gott, det gör iallafall jag. Har hört så mycket bra om dessa tre parfymer och jag har velat ha dom mycket länge. Med dessa parfymer kommer jag lukta som en gudinna nu i vinter. Ny borstar behöver jag också, då mina gamla håller på att gå sönder!
Agnes
Beauty Beginner
08/12/24-20:45
Curve - Classic Curl Tong 26mm Curve® Classic Curl Tong
Paradoxe Virtual Flower EdP 50 ml
Genesis Mask Holiday Gift Set
Ready Set Fix 100 ml
Jag har detta på min önskelista och det skulle vara så roligt att vinna det här. Skulle verkligen behöva en locktång för min har precis gått sönder, Och det andra har jag hört att det Ska vara bra och rekommenderat. Så hoppas jag har turen att vinna detta❄️⛄️🎄
Belma
Beauty Beginner
08/12/24-20:44
Money Mist 150 ml
Glowmotions Rio Sunset Body Oil 75 ml
Bronze Goddess Nuit EdP 50 ml
The Pro-Collagen Perfect Partners Gift Box
Dessa 4 favoriter önskar jag att vinna då jag är super taggad på att få vara med och tävla i kicks tävling ☘️🙏❤️
Tyra
Beauty Star
08/12/24-20:39
Ultra Facial Cream Refill 150 ml
Translucent Pressed Powder Ultra Blur Translucent
Laguna Bronzing Powder 02 (Original)
Gloss Bomb Heat Universal Lip Luminizer + Plumper Fu$$Y Heat
Dessa produkterna är mina must-haves alltid!! Grymma