Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Hadil
Beauty Star
05/03/24-11:35 (redigerad den 05/03/24-11:44)
Mitt absoluta favoritmärke är definitivt Lancome, deras mascaror är min favorit kategori från dem och den bästa mascaran som tillverkats enligt mig är hypnose 01 black. Den är som gjord för mina fransar och framhäver mina ögon😍 Här är ett beauty kit som jag tycker alla behöver on a daily basis🥰🥰
Kickan
Beauty Beginner
05/03/24-11:07
Lancome levererar ständigt och deras mascaror är alltid så bra! Ögonpennan "Ombre Hypnose" i färgen Erika F är ett enkelt sätt att få till sotade ögon. Brow Power är till för de som har lite bråttom men ändå vill ha fina ögonbryn, otroligt dryg. Lotionen från Biotherm är skön och har en fin doft.
xiomara.a.correa
Beauty Star
05/03/24-10:40
Emma Sofia Chunxin
Beauty Beginner
05/03/24-10:33
Urban decays All nighter har varit en trogen tjänare i min necessär i över 10 år.
alvasavvi
Beauty Beginner
05/03/24-10:29
Urban decay all the way! Mitt absoluta favorit märke och speciellt all nighter, kan inte leva utan den🫶🏼
Dorotea
Beauty Beginner
05/03/24-10:27
Lyxigt kit för dem bortskämda
Johanna
Beauty Pro
05/03/24-10:15
Mitt favoritmärke är urban decay, detta då de har många fina produkter och sen kommer nog IT på andra plats. Min favorit produkt från urban decay är nog samma som många andras och det är deras setting spray. Det var den första setting spray jag köpte, men sen kommer nog någon av deras ögonskuggspalett på anda plats. Min favorit just nu är deras Naked 2 Basic palett, den har det jag behöver för en simpel sminkning och den tar inte mykcet plats så lätt att ha med sig överallt.
Marianne
Beauty Beginner
05/03/24-10:03 (redigerad den 05/03/24-10:11)
Keep it simple👍och håll glowet hela dagen. Elskar Kiehls hudvårdsprodukter och dom håller min hy mjuk och glowy🫶