/ Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla Dermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupSkincareBeautyhackPrideBeach readySolskyddMaskTävlingPeelingHairHållbarhetPerfumeLipsBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowKICKS Secret SantaRetinolAcneKICKS Beauty AwardsMogen hudFullglamHalloweenNaturalskincareNyårslookVeganÖvrigt
Senaste
Rasha
Beauty Beginner
04/12/23-08:37
Emma
Beauty Beginner
04/12/23-08:36
Fick min älskade miss dior parfym samt mitt bronzer stick från Hickap stulet när någon tog mim väska för någon vecka sedan och saknar dem så mycket då dem är fantastiska!! Har också hört mycket gott om Lumenes CC cream så den vore spännande att testa. Jag har också sett hur underbar Anaatasias brynprodukter ser ut och jag har önskat mig deras brow freeze i julklapp, så vore härligt att testa även deras brynpenna. Nu i jul har jag önskat mig nytt av det som blev stulet för jag har inte råd att ersätta dem själv just nu, men det vore så härligt om man skulle vinna här så jag kan önska mig annat jag mer behöver!
Monica
Beauty Beginner
04/12/23-08:34
Köpt julklappar till alla barn och barnbarn men hade vart så roligt att själv få en julklapp . De här produkterna hr stått på önskelistan länge !
Agnes
Beauty Beginner
04/12/23-08:31
Lyxig hudvård och skimrande ögonskuggor ger bästa glowet till julen!
Linn
Beauty Star
04/12/23-08:29
Ett perfekt kitt för håret
Gulnam
Beauty Beginner
04/12/23-08:28
Vill verkligen vinna min önskelista😭😭
kjell-åke
Beauty Star
04/12/23-08:24
skulle känna mig komplett , allt jag önskar 😊
Isabella
Beauty Beginner
04/12/23-08:24
Jag deltar för att jag skulle vilja ge bort så fina produkter till min mamma som är i behov av nya produkter men aldrig unnar sig själv något extra lyxigt!! 🤞🏼