/ Beauty Kits
Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaBlack WeekDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupHudvårdMaskTävlingPeelingHårHållbarhetParfymLäpparBeautyhackBeauty TesterMorgonrutinKvällsrutinNaglarTolka LookenGlowHudtillståndHalloweenNyårslookVeganMerry KICKS-masNyheter
Senaste
Hadil
Beauty Star
05/03/24-11:35(redigerad den 05/03/24-11:44)
Miss Dior Parfum 35 ml
Dream Coat Supernatural Spray 200 ml
Hypnôse Mascara Set
Addict Lip Maximizer 001 Pink
Mitt absoluta favoritmärke är definitivt Lancome, deras mascaror är min favorit kategori från dem och den bästa mascaran som tillverkats enligt mig är hypnose 01 black. Den är som gjord för mina fransar och framhäver mina ögon😍 Här är ett beauty kit som jag tycker alla behöver on a daily basis🥰🥰
Kickan
Beauty Beginner
05/03/24-11:07
Lash Idôle Mascara Black
Brow Power Micro Eyebrow Pencil Universal Taupe
Lait Corporel Moisturizing Body Lotion 400 ml
Ombre Hypnôse Stylo 24H Eyeshadow 05 Erika F
Lancome levererar ständigt och deras mascaror är alltid så bra! Ögonpennan "Ombre Hypnose" i färgen Erika F är ett enkelt sätt att få till sotade ögon. Brow Power är till för de som har lite bråttom men ändå vill ha fina ögonbryn, otroligt dryg. Lotionen från Biotherm är skön och har en fin doft.
xiomara.a.correa
Beauty Star
05/03/24-10:40
Emma Sofia Chunxin
Beauty Beginner
05/03/24-10:33
All Nighter Ultra Glow Setting Spray 118 ml
Blue Therapy Retinol Night Serum 30 ml
Lash Idôle Mascara Waterproof
Smoothing Oil-Infused Leave-In Concentrate 75 ml
Urban decays All nighter har varit en trogen tjänare i min necessär i över 10 år.
alvasavvi
Beauty Beginner
05/03/24-10:29
All Nighter Setting Spray 118 ml
Ultra Light Daily UV Defence Aqua Gel SPF50+ 60 ml
Life Plankton Elixir Moisturizing Serum 30 ml
Your Skin But Better CC+™ SPF50+ Travelsize Medium
Urban decay all the way! Mitt absoluta favorit märke och speciellt all nighter, kan inte leva utan den🫶🏼
Dorotea
Beauty Beginner
05/03/24-10:27
Miss Dior Parfum 35 ml
MyPure-Reset Targeted Blemish Lotion 13 ml
Absolue L'Extrait Light Cream 50 ml
Vital Perfection Concentrated Supreme Cream 50 ml
Lyxigt kit för dem bortskämda
Johanna
Beauty Pro
05/03/24-10:15
Naked 2 Basics Palette
Bye Bye Pores Blush Je Ne Sais Quoi
Hypnôse Mascara 001 Black
Mitt favoritmärke är urban decay, detta då de har många fina produkter och sen kommer nog IT på andra plats. Min favorit produkt från urban decay är nog samma som många andras och det är deras setting spray. Det var den första setting spray jag köpte, men sen kommer nog någon av deras ögonskuggspalett på anda plats. Min favorit just nu är deras Naked 2 Basic palett, den har det jag behöver för en simpel sminkning och den tar inte mykcet plats så lätt att ha med sig överallt.
Marianne
Beauty Beginner
05/03/24-10:03(redigerad den 05/03/24-10:11)
Ultra Light Daily UV Defence Aqua Gel SPF50+ 60 ml
Superhero Waterproof Mascara 1 Black
Je Ne Sais Quoi™ Lip Treatment Pink
Keep it simple👍och håll glowet hela dagen. Elskar Kiehls hudvårdsprodukter och dom håller min hy mjuk och glowy🫶