/ Beauty Kits
Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
AllaBlack WeekDermatologisk hudvårdProfessionell hudvårdMakeupHudvårdMaskTävlingPeelingHårHållbarhetParfymLäpparBeautyhackBeauty TesterMorgonrutinKvällsrutinNaglarTolka LookenGlowHudtillståndHalloweenNyårslookVeganMerry KICKS-masNyheter
Senaste
Raneem
Beauty Beginner
09/12/24-00:09
Air Wand
Leave-In Repair Hair Mask 50 ml
Young.Again.Masque 200 ml
Curl & Shine Straightener
För att min svaga punkt är mitt hår, och jag vill göra mitt bästa för att återställa dess vitalitet och göra det friskt igen.
Steph
Beauty Beginner
09/12/24-00:03
Paradoxe EdP 50 ml
The Porefessional Face Primer 22 ml
Multi-Skilled Liner Soft Hazel
The Original Panther Black
Dessa produkter kan jag inte leva utan! • Parfymen må många bära nuförtiden men det hindrar inte den från att vara min favorit• Porefessional primern suddar bort ens porer som ens favoritsudd i skolan• Kajalen har den perfekta bruna färgen som framhäver mina ögon• Borsten glädjer både mitt hår och min icke-existerande smärta när jag borstar igenom håret
nora.sjostrom2008
Beauty Beginner
09/12/24-00:02
Absolute Repair 10-in-1 Professionnel Oil 90 ml
Intense Hydrating Mask 250 ml
Paradoxe EdP 50 ml
Plump Right Back Primer + Serum 30 ml
Jag skulle verkligen vilja få dessa grejer, det är saker jag själv verkligen skulle vilja ha men aldrig fått möjlighet att köpa, skulle även vilja ge bort vissa grejer i julklapp🥰
Anastasia
Beauty Beginner
09/12/24-00:01
Paradoxe EdP 50 ml
Goddess EdP 100 ml
Devotion EdP 50 ml Gift Box
Born in Roma Green Stravaganza Donna EdP 50 ml
2025 närmar sig, och jag vill möta det med en signaturdoft som speglar min personlighet. Jag har valt ut 4 parfymer som kan bli "den rätta" och hoppas få chansen att börja året med en doft som känns magisk! ✨️
Sombol
Beauty Beginner
08/12/24-23:57
Lock-It Loose Setting Powder Translucent
Your Skin But Better CC+ Nude Glow Foundation Neutral Tan
Pure Color Envy Sculpting Blush 310 Peach Passion
Dior Backstage Face & Body Flash Perfector Concealer 2W
Jag har precis blivit introducerad till beauty världen och skulle behöva lite bättre kvalitets produkter
Anchulina
Beauty Beginner
08/12/24-23:57
Paradoxe EdP 50 ml
Skin Food Nourishing Day Cream 40 ml
Ready Set Fix 100 ml
Anti-Hairloss Treatment 70 ml
Detta är grejer jag velat testa sååå länge men som mamma till en 8-månaders blir det inte så mycket tid och fokus på att unna sig själv🥰
Munira
Beauty Beginner
08/12/24-23:53
Lilian
Beauty Beginner
08/12/24-23:47
Lost Cherry EdP 50 ml
Blond Absolu Bain Lumière Shampoo Refill 500 ml
Chroma Absolu Holiday Gift Set
Orchidée Vanille EdP 75 ml
Jag skulle verkligen vilja vinna då jag är en student som har svårt att köpa dyrare produkter då jag har hört så bra om dessa parfymer och hårvård😊