Hem
Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Milijana
Beauty Beginner
03/03/24-21:48
hannaaronssson13
Beauty Beginner
03/03/24-21:46
Jag verkligen gillar serumet, den får min hud att känna sig så len och mjuk och jag älskar den känslan! Men jag måste välja Lancôme parfymen:) Känns så fräscht att lukta gott, skulle aldrig kunna gå ut och inte lukta himmelskt!
Pernilla
Beauty Beginner
03/03/24-21:32
Mitt favoritmärke är urban decay och deras all night setting spray!!
Camilla
Beauty Star
03/03/24-21:26
Mitt beauty kit.
Izabela
Beauty Beginner
03/03/24-21:26
Mina favoriter 😍
Hanna
Beauty Beginner
03/03/24-21:16
Maria
Beauty Beginner
03/03/24-21:05
Min favorit är Lancôme Hypnose Mascara  och Urban Decay All night setting spray 
Klara
Beauty Beginner
03/03/24-21:03
Det var svårt att välja mellan dessa två men måste nog ändå säga att mitt favorit märke är Lancôme och min favorit produkt där ifrån är parfymen la vie est Belle intensemente. Det är min absolut favorit och har varit i flera år nu. Men måste ändå säga att your skin but better är en stark kandidat i min sminkväska