Hem / Beauty Kits

Beauty Kits

Sätt ihop dina favoritprodukter och skapa ditt personliga Beauty Kit! Alla inlägg på KICKS Beauty Talks är skrivna av medlemmar i KICKS Club. Inläggen är baserad på medlemmens egna upplevelser och Kicks kontrollerar inte att medlemmen har använt eller köpt produkten.
Beauty Kits
Mina Beauty Kits
Skapa ett beauty kit
Alla MakeupSkincareBeautyhackHairHållbarhetPerfumeLipsTävlingBeauty TesterMorningroutineNightroutineNailsTolka LookenGlowAcneMogen hudRetinolFullglamNaturalskincareSolskyddVeganKICKS Secret SantaBeach readyKICKS Beauty AwardsHalloweenNyårslookÖvrigt
Senaste
Esther
Beauty Star
14/03/24-14:29
1. - Som en torris föredrar jag en glowig bas till ansiktet! - En kall ljus tjej så behöver nyans 110C 😋 2. Rutinen börjar med fukt, fukt, fukt för att produkterna ska hålla sig borta från torrfläckar och veck i ansiktet. En byggbar foundation och concealer för att kunna skapa den täckning jag vill ha beoende på tillfälle. För att sedan sätta krämprodukterna med ett setting powder för att absorbera överflödig olja under dagen och för att foundation ska sitta hela dagen eller natten!
Cornelia
Beauty Pro
14/03/24-14:08
Jag gillar matt bas och tror att 120N är en bra nyans för mig😚 mitt bästa tips för en långvarig bas är att spraya settingspray innan man applicerar sminket. På så sätt bryter inte hudens oljor med basen lika lätt😊🥰
Jonas
Beauty Star
14/03/24-12:16
Jag föredrar en mattare bas och Jag tycker att 125W från Teint idole ultra Wear foundation passar bättre ♥️🫡
Raed Sabah
Beauty Beginner
14/03/24-11:51
Matte foundation usually provides full coverage, ideal for those who need to cover something specifically on the face.
Heba
Beauty Beginner
14/03/24-08:52
GLOW GLOW GLOW! Älskar att använda The Glow Serum både på kvällen och på morgonen under sminket. Ett perfekt glow och återfuktad + lugnad hy.
Nikki
Beauty Pro
14/03/24-08:39
Varma kryddor och mjuk vanilj i dessa feminina drömdofter. Har du någon favorit eller någon du vill testa?
Linn
Beauty Pro
14/03/24-07:47
Jag har ju gjort en chansning och beställt Kylie Jenners nya parfym Cosmic utan att ha testat! Här är den och lite annat fint från hennes märke.
Nikki
Beauty Pro
14/03/24-06:31
Från kall rosa till berry - PIXI's sticks finns i många nyanser 🌸🌺🍓🍒